دانلود و خرید کتاب فوتسال؛ اصول پایه ترجمه فرهاد اله ‌ویسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فوتسال؛ اصول پایه اثر فرهاد اله ‌ویسی

کتاب فوتسال؛ اصول پایه

معرفی کتاب فوتسال؛ اصول پایه

کتاب فوتسال؛ اصول پایه کتابی است برای راهنمای تمرینات مدارس فوتسال که محمد سیاح، ذاکره مرادی‌پور، فرهاد اله ‌ویسی آن را ترجمه کرده‌اند و در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است. این کتاب نکات فوتسالی را بیان می‌کند که بازیکنان و تیم شما را به یک بازیکن و تیم بهتر در بازی تبدیل خواهد کرد. در این کتاب تمرینات کاربردی برای بهبود مهارت‌های بازیکنان فوتسال پایه ارائه شده است.

هم‌زمان با پیشرفت فوتسال در حوزه‌های مختلف، آموزش آن بر پایهٔ اصول علمی از اهمیت زیادی برخوردار است. در دنیای حرفه‌ای فوتسال تنها استعداد، فیزیک، هوش و تکنیک مناسب مطرح نیست بلکه در کنار این موارد آموزش علمی و اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. انجام تمرینات به‌صورت علمی، بسترسازی مناسبی جهت فراهم نمودن زمینه‌های رشد و نمو در بازیکنان فراهم می‌کند.

درباره کتاب فوتسال؛ اصول پایه

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کتاب حاضر آموزش مهارت‌های پایهٔ فوتبال در قالب بازی‌های مفرح و سرگرم‌کننده است که باعث می‌شود نوآموزان مهارت را بهتر درک کرده و با شور و اشتیاق بیشتری تمرینات را انجام دهند. در واقع هر چه بتوانید تمریناتتان را به "بازی واقعی" نزدیک کنید، بازیکنان مزایای بیشتری را به دست می‌آورند و از تمرینات لذت بیشتری می‌برند؛ بنابراین باتوجه‌به همه‌گیر شدن فوتسال در میان نونهالان و نوجوانان و جذابیت‌های خاصی که در این رشتهٔ ورزشی وجود دارد، همچنین باتوجه‌به علمی شدن فوتسال لزوم توجه به منابع علمی جدید می‌تواند باعث رشد و پیشرفت مربیان و بازیکنان شود. ازاین‌رو هدف این کتاب، معرفی مفاهیم و ایده‌هایی است که به‌سرعت بخشیدن توسعهٔ فوتسال کمک خواهد کرد.

کتاب حاضر علاوه بر بخش گرم‌کردن فیفا 11+ برای کودکان که ۷ تمرین جذاب و کاربردی را برای گرم‌کردن در نظر گرفته است شامل ۳ بخش اصلی است. بخش اول شامل تماس‌های اول با توپ (بچه‌های ۴ تا ۶ سال) است که ۲۰ تمرین مناسب برای این ردهٔ سنی در نظر گرفته شده است. بخش دوم شامل فوتسال سرگرم‌کننده (بچه‌های ۷ تا ۸ سال) که این بخش هم شامل ۲۰ تمرین کاربردی برای این ردهٔ سنی است. در بخش سوم و پایانی مهارت‌های بازی (بچه‌های ۹ تا ۱۲ سال) بیان شده است که مانند سایر بخش‌ها ۲۰ تمرین کاربردی طراحی شده است. در ضمن در ابتدای هر بخش اهداف تمرین برای هر ردهٔ سنی بیان شده است.

کتاب فوتسال؛ اصول پایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام بازیکنان و مربیان فوتسال پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فوتسال؛ اصول پایه

فراهم آوردن فرصت بازی برای بازیکنان فوتسال، انواع مزایا را به همراه خواهد داشت. فوتسال یک بازی کوچک، با ضرب‌آهنگ سریع و هیجان‌انگیز است که اکثر بازیکنان واقعاً از بازی لذت می‌برند. اگر شما یک لیگ فوتبال جوانان دارید، ارائه یک رقابت فوتسال تنوع و علاقه به فصل شما را افزایش می‌دهد. فوتسال برای بازیکنان یک چالش فنی جدید لذت‌بخش است و مدیران و تماشاگران ممکن است از شما بخاطر بردن بچه‌ها به داخل سالن و محافظت در برابر سرما تشکر کنند. تأمین امکانات برای برگزاری یک مسابقه فوتسال ممکن است چالش‌هایی را به همراه داشته باشد اما هیچ چیزی قابل حل نیست.

یکی از ضعف‌های مدارس فوتسال در ایران عدم آموزش علمی و پایه‌ای و نبود منابع به‌روز و جدید در حوزهٔ فوتسال پایه است که این کتاب می‌تواند به‌عنوان یک راهنمای مناسب مورداستفاده مربیان قرار گیرد. همچنین یکی از موارد مهم در فوتسال پایه داشتن آگاهی و شناخت بازیکنان از اصول فوتسال است. این آگاهی به آنها اجازه می‌دهد که با کارایی بیشتری بازی کنند. ازاین‌رو، برنامه‌های تمرینی این کتاب می‌تواند برای معرفی این اصول به کار گرفته شوند. اصول فوتسال می‌تواند به ۵ بخش مجزا تقسیم شود: کنترل، پاس، حرکت و فریب بدنی، حرکت کردن با توپ و شوت زدن. هر یک از تمرینات کتاب حداقل با یکی از این بخش‌ها مرتبط خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه