دانلود و خرید کتاب پرورش بازیکنان حرفه ای فوتسال فرهاد اله ویسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش بازیکنان حرفه ای فوتسال اثر فرهاد اله ویسی

کتاب پرورش بازیکنان حرفه ای فوتسال

معرفی کتاب پرورش بازیکنان حرفه ای فوتسال

کتاب پرورش بازیکنان حرفه‌ای فوتسال نوشتهٔ فرهاد اله‌ویسی و رسول احمدی و آرمان حقیقی در انتشارات نوروزی چاپ شده است. فوتسال ورزشی است که توسط میلیون‌ها کودک و نوجوان علاقمند در سراسر جهان بازی می‌شود و یک بازی لذت‌بخش برای همه است. هیجانات فوتسال باعث همه‌گیرتر شدن و فزونی آن میان کودکان و نوجوانان در دهه‌های اخیر شده است و همه‌ساله کودکان بیشتری به دنیای هیجان‌انگیز فوتسال جذب می‌شوند؛ اما یکی از ضعف‌ها در سطوح سنی مختلف عدم آموزش علمی و پایه‌ای و نبود منابع به روز و جدید در حوزه‌ی فوتسال است که این کتاب می‌تواند بخشی از نیازهای آموزشی فوتسال نوجوانان را تأمین کند.

درباره کتاب پرورش بازیکنان حرفه‌ای فوتسال

کتاب حاضر شامل ۳ بخش است.

در بخش اول جلسات تمرینی از ۴ قسمت تشکیل شده است که در مجموع ۶ جلسه‌ٔ تمرینی کاربردی ارائه شده است:

۱. گرم کردن فیفا ۱۱+

۲. تمرین پاسکاری

۳. موقعیت بازی

۴. بازی تمرینی

بخش دوم کتاب شامل مجموعه جلسات تمرینی فوتسال مهارت‌محور است که هر جلسه‌ٔ تمرینی از ۴ قسمت تشکیل شده است که در مجموع ۶ جلسه‌ٔ تمرینی برای افزایش مهارت بازیکنان فوتسال ارائه شده است:

۱. تمرین مهارتی ورود به تمرین

۲. مهارت مقدماتی و آشنایی با تمرین

۳. تمرین مهارت

۴. بازی مهارت

بخش سوم کتاب مجموعه جلسات تمرینی فوتسال با هدف توسعه‌ٔ سرعت بازی است که ۱۰ جلسه‌ٔ تمرینی جذاب برای توسعه‌ٔ مهارت‌های بازیکنان فوتسال طراحی شده است.

کتاب پرورش بازیکنان حرفه‌ای فوتسال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به مربیان، بازیکنان و تمام علاقه‌مندان رشتهٔ فوتسال پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پرورش بازیکنان حرفه‌ای فوتسال

 در کشورهایی که در فوتسال صاحب سبک هستند و در دنیا حرفی برای گفتن دارند، مدارس فوتسال و پرداختن به مسائل پایه، کلید اصلی موفقیت‌شان است تا از دل این مدارس استعدادها را کشف و آنها را پرورش دهند، اما فوتسال پایه در کشور ما همیشه در سایه است و نگاه‌ها به آن تا حدودی ضعیف است. البته این مسأله طبیعی است چرا که در هر رشته و سطح باشگاهی و ملی، ردهٔ سنی بزرگسالان ویترین فعالیت‌ها محسوب می‌شود و مسئولان مربوطه برای اجرای برنامه‌های راهبردی در این بخش تمرکز می‌کنند و این مسأله تا حدودی باعث می‌شود تا به فعالان رده‌های سنی پایه اجحاف شود، البته ناگفته نماند هم اکنون اقدامات رو به جلویی در رده‌های سنی پایه شده است اما پیشرفت فوتسال پایه نیازمند برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ و همه جانبه‌ است.

همزمان با پیشرفت فوتسال در حوزه‌های مختلف، آموزش آن بر پایه‌ٔ اصول علمی از اهمیت زیادی برخوردار است. در دنیای حرفه‌ای فوتسال تنها استعداد، فیزیک، هوش و تکنیک مناسب مطرح نیست بلکه در کنار این موارد آموزش علمی و اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. انجام تمرینات به صورت علمی، بسترسازی مناسبی جهت فراهم نمودن زمینه‌های رشد و نمو در بازیکنان فراهم می‌کند.

...

مربیان فوتسال زمان و انرژی قابل توجهی را صرف برنامه‌ریزی جلسات تمرینی برای توسعه‌ی مهارت‌های پایه‌ی فوتسال می‌کنند. این به ویژه در مورد بازیکنان جوانتر صادق‌تر است. با کمک این کتاب راهنما شما می‌توانید زمان زیادی را صرفه‌جویی کنید و نتایج سریع‌تری را به‌دست آورید.

معتقدیم که پس از آن که این تمرینات را به برنامه‌ی تمرینی‌تان وارد کردید، نه تنها مهارت‌های بازیکنان شما به طور قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد، بلکه شما به عنوان مربی بسیار باتجربه‌تر خواهید شد. در فرآیند وارد کردن این مجموعه تمرینات به برنامه‌ی تمرینی‌تان، پی خواهید برد که ایده‌های بیشتر و بیشتری از این امر خواهید داشت که چه چیزی را آموزش دهید و چگونه آنرا آموزش دهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه