دانلود و خرید کتاب واکسن موفقیت بهراد رسولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واکسن موفقیت اثر بهراد رسولی

کتاب واکسن موفقیت

نویسنده:بهراد رسولی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب واکسن موفقیت

کتاب واکسن موفقیت نوشته بهراد رسولی به شما می‌آموزد که چگونه خود را برای موفق شدن تقویت کنید.

 درباره کتاب واکسن موفقیت

درست مثل واکسن ویروس که ما را در مقابل ویروس مقاوم می‌کند ما می‌توانیم خودمان را در برابر عوامل ضد موفقیت مقاوم کنیم. واکسن موفقیت شامل مواردی مثل درد، شکست، ناامیدی و ... می‌شود چرا که در موفقیت همه‌ این موارد وجود دارد و ما نباید در مقابل آنها سپر بگیریم بلکه باید آنها را بپذیریم با آنها بیشتر آشنا شویم و از آنها به عنوان سکوی پرتاب خود استفاده کنیم.

 در این کتاب با پله‌های رسیدن به موفقیت، یکی یکی آشنا می‌شوید از هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی گرفته تا انگیزه‌ داشتن و ریسک‌پذیری و تبدیل ایده‌هایتان به عمل.

 خواندن کتاب واکسن موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب واکسن موفقیت

«شما زندگی خود را با کلمات نمی‌نویسید. بلکه با اعمالتان به آن معنی می‌دهید. آنچه که فکر می‌کنید، مهم نیست. کاری که انجام می‌دهید مهم است.» 

پاتریک نِس.

کشف هدف و آنچه که باید برای آن زندگی کرد، برای همه افراد در جهان، چه غنی و چه فقیر ضروری است. هر کسی فرصت زندگی کردن به صورت تمام و کمال را دارد. و این موضوعی پیچیده یا دشوار نیست.

پیدا کردن هدف زندگی قابل دستیابی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که زندگی شاد و کامیاب چه معنایی برایتان دارد و سپس نوبت عمل کردن است. دست به کار شوید و با دیگران مهربان باشید و هر روز به بهترین نحو ممکن بر اساس ارزش‌ها و اهدافتان زندگی کنید.

رفتارهای مهرورزانه، سخاوتمندی، سپاسگزاری و عشق، اقدامات اساسی در جهت زندگی هدفمند هستند. اگر بر روی این رفتارها به صورت روزانه تمرکز کنید، هدفمند زندگی خواهید کرد. در این مرحله است که احساس شور و شادی زندگی شما را دربرمی‌گیرد. هر چه کارهای بیشتری برای دیگران انجام دهید، خوشحالتر خواهید بود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۴۰
تومان