دانلود و خرید کتاب مهندسی من علیرضا موذن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی من اثر علیرضا موذن

کتاب مهندسی من

معرفی کتاب مهندسی من

کتاب مهندسی من نوشتۀ علیرضا موذن است. این کتاب را انتشارات نیستان منتشر کرده است. این کتاب به‌صورت یک کتاب تقریباً آموزشی نوشته شده است.

درباره کتاب مهندسی من

روشن است که این کتاب به شکل یک درس‌نامه و برای بهره‌برداری در یک دوره آموزشی طراحی شده است. تولید محتوا نیز پیش‌تر برای طرح و بحث در جلسات آموزشی و کلاسی شکل‌گرفته بود و خوشبختانه در کلاس‌های بسیاری نیز اجرا شد؛ کلاس‌هایی که امکان گفتگو و اظهارنظر و پرسش‌وپاسخ در آن بسیار فراهم بوده است، در ادامه، تلاش شد کتاب حاضر قابلیت بهره‌برداری به شکل خودآموز را هم داشته باشد. اگر کتاب به‌عنوان منبع آموزشی توسط مدرسین محترم به کار گرفته شود، ممکن است در برخی از درس‌ها، بسته به نیاز مخاطب، سرعت آموزش تغییر کند یا حتی برخی مطالب با جزئیات نیز نادیده گرفته شوند. درگیرکردن مخاطبان با پرسش‌های مداوم باهدف تقویت قدرت نقد هوشمندانه، کلاس‌های شدید فعال، سرعت مناسب، حفظ جذابیت کلاس و بهره‌گیری از مدیای گستره و تکمیلی مجموعه، تصویر یک کلاس مناسب برای این دوره است.

پروفسور تیل پستمن، نویسنده و استاد دانشگاه نیویورک، از جمله کسانی است که موفق به دریافت جایزه بهترین استاد و آموزگار در آمریکا شده است، در مورد کلاس‌داری و روش تدریس وی نقل شده که وی در کلاس، پیوسته سؤال می‌کرد؛ خیلی زیاد! به حق معتقد بود و به دیگران نیز یاد می‌داد که «پرسش‌ها، مهم‌تر از پاسخ‌ها هستند.»

خواندن کتاب مهندسی من را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب در دسته کتاب‌های خودیاری قرار دارد. علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری می‌توانند این کتاب را بخوانند.

این کتاب می‌تواند توسط مدرسین در دوره‌های مختلف نیز به کار گرفته شود.

بخش‌هایی از کتاب مهندسی من

به زبان و بیان دیگر، فصل‌بندی، تیتر زدن، تغییر فونت و رنگ، خلاصه‌نویسی، طرح پرسش و تمرین، به‌کاربردن تصاویر و نمودارها، ابزارهایی هستند که در مطالعه یک کتاب به خواننده کمک می‌کنند تا انتقال مفاهیم، بهتر، سریع‌تر و دقیق‌تر صورت گیرد، به همین منظور، در این کتاب نیز از نمادهای زیر، برای دسته‌بندی مطالب استفاده شده است.

قرار است دوران ما را بشناسیم. قرار است ویژگی‌های عصر جدید را تحلیل و فرصت‌ها و آسیب‌های این دوره تاریخی را کالبدشکافی کنیم. در طول مسیر، پس از بیان بخشی از مطالب، یک یا چند عبارت که نمایشگر ویژگی‌های دوران ما است، به‌عنوان چکیده و نتیجه بحث نیز پیشنهاد می‌شود، بدیهی است این عبارات به‌مثابه اتیکت‌ها و برچسب‌هایی برای دوران ما هستند؛ پس قرار است صرفاً این دوران را به تصویر بکشند، نه ادوار گذشته را، پس این نوع عبارات نیز در کتاب، عصاره مطالب و نمایان گر نتایج بحث هستند. از قاب پیشین و با عنوان دوران ما، برای بیان این عبارات بهره برده شده است. هر کجای مسیر جاده که خواستید اندکی چرت بزنید، بزنید؛ اما با دیدن این نماد و رنگ و قلم، چرت زدن، اکیداً ممنوع است! هر کجای کتاب که خواستید کتاب را نگاه کنید ولی به موضوعات دیگر و مشکلات زندگی‌تان بیندیشید، مانعی ندارد. اما در کنار این تابلو، فقط به جمله داخل قاب و دوران ما بیندیشید، بسیار مفید خواهد بود که در دفتر جداگانه، این جملات و اتیکت‌ها را یادداشت کنید. جمع این عبارات در طول این بسته آموزشی، معرف خوبی برای دوران ما خواهد بود.

نظرات کاربران

mahdi
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

دکتر علیرضا موذن نویسنده بی نظیره به شدت کتاب های ایشون رو توصیه میکنم ایشون با قلمی روان برای قشر عام جامعه مفهموم سخت را آسون و قابل فهم می‌کند. کتاب های دیگه ایشون رو پیشنهاد می‌کند البته همون طور که داخل مقدمه کتاب

- بیشتر
محمد
۱۴۰۱/۰۷/۱۸

کتاب خوبیه نگاه جدید ارائه شده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۶۰۰
تومان