دانلود و خرید کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان ریچارد وبستر ترجمه محمد قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان اثر ریچارد وبستر

کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان

کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان نوشته ریچارد وبستر است و با ترجمه محمد قراچه‌‌‌داغی منتشر شده است. 

درباره کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان

فنگ شویی به صورت تحت‌الّفظی به معنای «باد و آب» است، ولی درواقع به معنای هنر زندگی موزون با محیط است. با فنگ شویی می‌توان احساس خانه‌بودن را در آپارتمان به وجود آورد. و هنگامی که محیط آن متعادل و متوازن شد، بدون شک در تمام زمینه‌های زندگی شادتر، سلامت‌تر، و موفق‌تر خواهیم بود. یکی از محاسن فنگ شویی، داشتن راه‌حل برای هر مشکلی است. 

هدف فنگ شویی ایجاد تعادل و هم‌نوایی در زندگی شما است. همان‌گونه که شما منحصر به فرد هستید، خانه شما نیز شبیه خانه‌های دیگر نیست. ممکن است نقشه آپارتمان شما با نقشه آپارتمان دیگری مشابه باشد و حتی از مبلمان یکسانی استفاده کرده باشید، امّا کیفیت خانه شما ناشی از شخصیت شما است. نحوه چیدن مبلمان، انتخاب تزئینات و نحوه نشان‌دادن آنها، میزان هوای تازه درون خانه، و بسیاری از مسائل دیگر باعث تمایز آپارتمان شما از سایر آپارتمان‌ها می‌شود.

با این کتاب نگاه شما به فضاهای مختلف متفاوت خواهد بود و نوع ارتباط شما با هر محیطی که در آن قرار گیرد، به شکل مثبتی تغییر خواهد کرد.

خواندن کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فنگ‌شویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فنگ شویی برای زندگی در آپارتمان

زمانی، خانواده ما در آپارتمانی واقع در یکی از محلات فقیر شهر زندگی می‌کرد. زمین این محله نسبت به محیط اطراف پایین‌تر بود و به همین دلیل در ماههای زمستان هر روز با یک مه غلیظ صبحگاهی پوشیده می‌شد. زمانی که باد از سمت خاصی می‌وزید، این مه تبدیل به توده زرد کثیفی می‌شد که بوی مشمئزکننده فاضلاب را از کیلومترها دورتر به محله ما می‌آورد. در تمامی مدتی که ما در این مکان زندگی می‌کردیم، به دلیل محیط نامناسب دچار روحیه بی‌تفاوتی شدیدی بودیم. سرانجام پس از مدتی، وضعیت اقتصادی خانواده بهتر شد و به محله مناسب‌تری نقل مکان کردیم. بلافاصله همه انرژی و اشتیاق بیشتری برای فعالیت پیدا کردند. آن مکان منفی باعث اضمحلال انرژی ما می‌شد، در حالی که مکان مثبت آن را تقویت می‌کرد.

البته بدیهی است که همیشه نقل مکان و تغییر کالبدی محل اقامت ممکن نیست، امّا با استفاده از فنگ شویی می‌توان شرایط داخل آپارتمان را به نحو موثری عوض کرد. هنگامی که موفق شویم آپارتمان خود را از مکانی برای بیتوته شبانه به یک خانه تبدیل کنیم، از نظر فنگ شویی در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. این کار به راحتی با تغییر نظم مبلمان خانه یا نورپردازی مناسب در گوشه‌های تاریک خانه عملی است.

مسلماً برای همه ما اتفاق افتاده که به آپارتمانی وارد شویم و بلافاصله راحتی و گرمی محیط یک خانه را احساس کنیم. و باز بدون شک، همه ما آپارتمانهایی را دیده‌ایم که بی‌دلیل ناراحت به نظر می‌رسند. آپارتمان اول از نظر فنگ شویی مثبت تلقی می‌شود، در حالی که آپارتمان دوم چنین نیست. با تدابیر خاصی در آپارتمان دوم نیز می‌توان راحتی و آسایش آپارتمان اول را به دست آورد.

با فنگ شویی می‌توان احساس خانه‌بودن را در آپارتمان به وجود آورد. و هنگامی که محیط آن متعادل و متوازن شد، بدون شک در تمام زمینه‌های زندگی شادتر، سلامت‌تر، و موفق‌تر خواهیم بود.

با بهره‌گیری از نیروی حیاتی چی به مزایای روزافزونی دست خواهیم یافت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان