دانلود و خرید کتاب کلام آسمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلام آسمانی اثر فرزاد چقامیرزا

کتاب کلام آسمانی

گردآورنده:فرزاد چقامیرزا
انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلام آسمانی

کتاب کلام آسمانی نوشته فرزاد چقامیرزا است که در انتشارات گیوا منتشر شده است. این کتاب آیاتی کاربردی و راهگشا از قرآن کریم به همراه ترجمه فارسی است. 

درباره کتاب کلام آسمانی

نویسنده هدف از نوشتن این کتاب و گرداوری آیات را تلاشی در جهت یادآوری و جلب توجه خوانندگان به کلام خداوند می‌داند. در این دوره از تاریخ که مردمان در کشاکش مشکلات و سردرگمی‌های روزمره خود غرق شده‌اند و مطالعه دارند، نویسنده سعی کرده است تنها قطره‌ای از دریای بی‌کران قرآن را به مسلمانانی که به دنبال سعادت هستند یادآوری کند تا شاید رغبتی برای مطالعه و تدبر در آن در وجودشان ساخته شود.

خواندن کتاب کلام آسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سعادتمند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کلام آسمانی

آیه ۸۵ سوره حجر:

وَمَا خَلَقْنَا السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَمَا بَینَهُمَا إِلاَّ بِالْحَقِّ وَإِنَّ السَّاعَةَ لآتِیةٌ فَاصْفَحِ الصَّفْحَ الْجَمِیلَ (۸۵)

آسمان‌ها و زمین و آنچه در میان آنهاست جز به حق نیافریده‌ایم و، بی تردید قیامت فرا می‌رسد پس گذشت کن، گذشتی نیکو.

آیه ۸۶ سوره حجر:

إِنَّ رَبَّک هُوَ الْخَلاَّقُ الْعَلِیمُ (۸۶)

هر آینه پروردگار تو آفریننده‌ای داناست.

آیه ۶۱ و ۶۲ سوره انعام:

وَهُوَ الْقَاهِرُ فَوْقَ عِبَادِهِ وَیرْسِلُ عَلَیکم حَفَظَةً حَتَّی إِذَا جَاء أَحَدَکمُ الْمَوْتُ تَوَفَّتْهُ رُسُلُنَا وَهُمْ لاَ یفَرِّطُونَ (۶۱) ثُمَّ رُدُّواْ إِلَی اللّهِ مَوْلاَهُمُ الْحَقِّ أَلاَ لَهُ الْحُکمُ وَهُوَ أَسْرَعُ الْحَاسِبِینَ (۶۲)

اوست قاهری فراتر از بندگانش نگهبانانی بر شما می‌گمارد، تا چون یکی از شما را مرگ فرا رسد فرستادگان ما بی هیچ کوتاهی و گذشتی جان او را بگیرند. (۶۱) سپس به نزد خدا، مولای حقیقی خویش بازگردانیده شوند بدان که حکم، حکم اوست و او سریع‌ترین حسابگران است. (۶۲)

آیه ۱۶ تا ۱۹ سوره ق:

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ (۱۶) إِذْ یتَلَقَّی الْمُتَلَقِّیانِ عَنِ الْیمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ (۱۷) مَا یلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ (۱۸) وَجَاءتْ سَکرَةُ الْمَوْتِ بِالْحَقِّ ذَلِک مَا کنتَ مِنْهُ تَحِیدُ (۱۹)

ما آدمی را آفریده‌ایم و از وسوسه‌های نفس او آگاه هستیم، زیرا از، رگ گردنش به او نزدیک تریم. (۱۶) هنگامی که آن دو فرشته فراگیرنده در جانب راست و جانب چپ او نشسته‌اند هرچیز را فرا می‌گیرند. (۱۷) هیچ کلامی نمی‌گوید مگر آنکه در کنار او مراقبی حاضر است. (۱۸) براستی که بیهوشی مرگ فرا می‌رسد این است آنچه از آن می‌گریختی. (۱۹) 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان