دانلود و خرید کتاب خانه شکلاتی سیدمحمد مهاجرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه شکلاتی اثر سیدمحمد مهاجرانی

کتاب خانه شکلاتی

معرفی کتاب خانه شکلاتی

خانه شکلاتی نوشته سیدمحمد مهاجرانی از مجموعه فرهنگ وقف است که کودکان را در قالب داستان‌هایی جذاب با این فرهنگ زیبا و خداپسندانه آشنا می‌کند.

درباره مجموعه فرهنگ وقف

«فرهنگ وقف» مجموعه‌ای ۵ جلدی نوشته حجت‌الاسلام سیدمحمد مهاجرانی است که با تصویرگری مجید صابری‌نژاد منتشر شده است کتاب‌های این مجموعه با قلمی روان و شیرین و به زبان ساده داستان‌هایی جذاب برای آشنا ساختن کودکان با فرهنگ وقف روایت می‌کنند. هر جلد از این کتاب‌ها در ۲۴ صفحه به بیان ویژگی‌های وقف می‌پردازد.

 درباره کتاب خانه شکلاتی

 داستان درباره یک مرد جوان است که در یک محله قدیمی ساکن شده است. ابتدا بچه‌ها درمورد شغل او حدس‌هایی می‌زنند و حتی فکر می‌کنند طلا فروش و دلال است چون همیشه شیک و پیک لباس می‌پوشد و ماشینش خیلی تمیز است؛ تا این که بلاخره او را می‌شناسند. دکتر نسیمی استاد رباتیک. روزی دکتر نسیمی درمحله خانه‌ای بزرگ و کلنگی را می‌خرد و خراب می‌کند تا کاری انجام دهد. کاری که همه بچه‌های محله را متعجب و شاد می‌کند...

 خواندن مجموعه کتاب‌های فرهنگ وقف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مخاطب این مجموعه کودکان دبستانی هستند.

 درباره سیدمحمد مهاجرانی

 سیدمحمد مهاجرانی زاده سال ۱۳۴۸ در شهر مهاجران اراک است. او فارغ‌التحصیل حوزه علمیه‌ قم و از شاعران آیینی کودک و نوجوان محسوب می‌شود. او کتاب‌های زیادی در حوزه مذهبی در قالب شعر و داستان برای گروه‌های سنی خردسال، کودک و نوجوان نوشته است.

مهاجرانی که به عنوان کارشناس مذهبی ادبیات دینی کودکان نیز فعالیت دارد، معتقد است: پرداختن به موضوع خداشناسی برای سنی کودک و نوجوان بسیار مهم است. با توجه به حافظه قوی کودک از ابتدا باید او را با مفاهیم دینی به زبان ساده آشنا کرد. کودکی که از ابتدا با مفاهیم دینی آشنا شود ، نوع نگاهش به جهان تغییر می‌کند و با آنهایی که با این مفاهیم آشنا نیستند، تفاوت دارد.

به همین دلیل بیشتر آثار محمد مهاجرانی با محوریت خداشناسی برای کودکان منتشر شده‌اند. که مجموعه ۲۰ جلدی «خدای ما چه جوریه»، مجموعه ۲۰ جلدی «خداشناسی خردسالان»، مجموعه ۶ جلدی «خدای خوب من» و مجموعه ۲ جلدی «از همه مهربانتر» از این دسته‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه