دانلود و خرید کتاب فرهنگ تشریحی واژگان؛ جنگ اطلاعات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرهنگ تشریحی واژگان؛ جنگ اطلاعات

کتاب فرهنگ تشریحی واژگان؛ جنگ اطلاعات نوشته موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است. این کتاب به منظور ایجاد ادبیات مشترک و تقویت بنیه‌ علمی کشور در حوزه‌های فناوری اطلاعات و فرماندهی و کنترل این پروژه انجام گردید.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب فرهنگ تشریحی واژگان؛ جنگ اطلاعات

این مجموعه تاکنون شامل هفت فرهنگ تشریحی واژگان در حوزه‌های مختلف فاوا است که عبارتند از: فرهنگ تشریحی واژگان فرماندهی و کنترل شبکه‌ای؛ فرهنگ تشریحی واژگان جنگ الکترونیک؛ فرهنگ تشریحی واژگان امنیت فناوری اطلاعات؛ فرهنگ تشریحی واژگان جنگ اطلاعات؛ فرهنگ تشریحی واژگان مدیریت فناوری اطلاعات؛ فرهنگ تشریحی واژگان حقوق فناوری اطلاعات؛ و فرهنگ تشریحی واژگان معماری فناوری اطلاعات؛ لازم به ذکر است که در تهیه این فرهنگ‌ها از نظرات و رهنمودهای کارشناسانه تعدادی از صاحبنظران و خبرگان نظامی بهره‌مند شده و نظرات ادبی و زبانشناسی فرهنگستان و ادب فارسی نیز اخذ گردید. 

خواندن کتاب فرهنگ تشریحی واژگان؛ جنگ اطلاعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه امنیت اطلاعات پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

حجم

۴۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۸۹ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان