دانلود و خرید کتاب ببین و کور شو سارا صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ببین و کور شو اثر سارا صدر

کتاب ببین و کور شو

نویسنده:سارا صدر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ببین و کور شو

ببین و کور شو کتابی در زمینه روان‌شناسی ازدواج و روابط میان همسران نوشته سارا صدر است که ۱۷۰ راه برای شناخت مردان به زنان پیشنهاد می‌دهد.

درباره کتاب ببین و کور شو

عدم شناخت زنان از جنس مخالف باعث به وجود آمدن آمار بالای طالق در جامعه شده است. آشنايی خانم‌ها در انتخاب فرد موردنظرشان به عنوان همسر يا گزينه ازدواج بسیار می‌تواند به حفظ کیان خانواده کمک کرده و سنگ بنای اين کانون مقدس را محکمتر نمايد. در اين کتاب سعی شده است به وضوح و شفاف به نکاتی اشاره شود که در روابط بین زنان و مردان بسیار مهم است تا آنها شناخت بهتری نسبت به يکديگر پیدا کنند و برای شروع زندگی مشترک عجولانه تصمیم نگیرند.

باوجوداينکه کتاب حاضر در مورد نحوه شناخت و انتخاب مردان است، ولی بسیاری از موارد آن به صورت مشترک مطرح شده و برای آقايان نیز در رابطه با انتخاب فرد موردنظر میتواند بسیار مفید واقع خواهد شد.

کتاب از دو فصل اصلی تشکیل شده که در فصل اول بیشتر راجع به روابط بین فردی بین دو جنس مخالف صحبت شده است. اين فصل به تشريح ديدگاهی که در جامعه نسبت به رابطه بین دو جنس مخالف از نظر عرف، رسوم، فرهنگ و... حکمفرماست، پرداخته است.

همچنین موارد متفاوتی از عملکرد آقايان و خانم‌ها نسبت به يکديگر در مواقع خاص را مطرح نموده است؛ همان برداشت‌ها و اعمال و افکاری که در ذهن يکايک ما جولان می‌دهند و به واسطه آن مسیر زندگی را ترسیم می‌کنیم.

فصل دوم کتاب که بسیار مهم و کاربردی است، شامل ارائه ۱۷۰ راهکار برای شناخت بهتر افراد، چه زن و چه مرد، است که بخشی از آنان بین زنان و مردان مشترک است؛ ولی هدف اصلی کتاب بیشتر خانم‌های جامعه است تا با ديدی بهتر و آگاهانه دست به انتخاب شريک زندگی بزنند و کمتر دچار آسیب های متفاوت شوند.

 خواندن کتاب ببین و کور شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 زنان و مردان، مادران و پدران، دختران و پسرانی که به هر نوعی با این مسئله در ارتباطند. اولیائی که نگران ازدواج فررندان خود هستند و هر کسی که به هر نوعی به دنبال یک همدم و یک شریک زندگی است تا آرامش و خوشبختی را در کنار یک فرد شایسته از دیدگاه خویش تجربه کند و زندگی سالم را رقم بزند می‌تواند از مطالب این کتاب استفاده کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۱,۸۶۰
تومان