دانلود و خرید کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت سیدامجد حسینی تیلکو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت اثر سیدامجد حسینی تیلکو

کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت

کتاب الکترونیکی مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت نوشتهٔ سیدامجد حسینی تیلکو در انتشارات آفتاب گیتی چاپ شده است. هدف اصلی این کتاب، دادن یک دید عمیـق، کاربـردی و در عین حال با زبان سـاده به مبحث مکانیسم‌ها و شبیه‌سازی پدیده‌های دینـامیـکی حرکـت است. به دلیل اینکه بحث مکانیسم‌ها و اصول اساسی آن با دینامیک عمــــومی و دینامیک ماشـــین شروع می‌شود ، در این کتـــاب یک فصل مجـــزا برای اصول دینامیک و آشنایی با مکانیسم‌ها و... در نظـر گرفته‌شده اسـت.

درباره کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت

 محــــور اصلی این کتاب، ذکر مطالب کلیدی، مهم و کاربــــردی به‌صورت مفهومی است و حتی‌الامکان سعی شده است از اثبـات فرمول‌های ریاضـی پیچـیده و خسته‌کننده، خودداری شود و به بیان کاربـرد آن‌ها پرداختـه شـود. در این کتاب به حل تمرین و مسئله پرداخته نشده است و دلیل آن هم این است که خواننـــده کتاب می‌تواند به مراجعـــی که در انتـــها آمده است ، رجوع کند و این کار باعث شـده که از شلوغی و سردرگمی کتاب کاسته شده و تمرکز اصلی خواننده به ارتباط تنگاتنگ مطالب و مفهوم آنها در مبحث دینامیک ماشین و مکانیسم‌ها داده شـود. تا جایی که امکان دارد سعی شده است که مفاهیم اولی مکانیسم‌ها به‌طورکلی بیان شـود ، برای بیان برخی از مفاهیم کلیـدی به عنوان مثال مفهوم قیـد و مفصـل ... بایستی آن را در غالب یک نرم‌افزار تحلیـل مکانیسم ، می‌آوردیم. برای این منظور مناســـب دیده شـــد که از یک نرم‌افزار روان‌تر مانند Solidworks استفاده شود، از سوی دیگر به دلیل اینکه بسیاری از مفاهیم مهم در کتاب‌های موجــــود Motion Solidworks آورده شده ، سعی شده است که این کتاب به‌عنوان یک مکمل برای کتاب‌های مذکور باشـد و از دوباره‌کاری و تکرار مطالب و حجـیم کردن این کتاب خـودداری شـود. برای اطلاعات بیشـتر می‌توانید به مراجع انتـهای کتاب رجوع کنیـد. ازآنجایی که تألیف و ترجمه چنین کتابی , عاری از خطا و کاســــتی نیست، به جهت ارتقای کیفـــی هرچـــه بیشـــتر، نیازمنـــد نظرات و پیشنهادهای ســـازنده عزیـــزان و صاحب‌نظران گرامـی هست.

کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر قابل استفاده است.

بخشی از کتاب مهندسی شبیه سازی و آنالیز حرکت

سینتیک ماشینها با نیــــروهای واحد بر اجزای یک ماشین و حرکتهای ناشی از این نیــروها ســروکار دارد. در این تجزیه وتحلیل ، اثرات جــرم ، اینرسی ، نیــرو ، گشــتاور و ... بررسـی می‌شوند. درواقع این دو مفهوم ازلحاظ فیــزیکی تفکیک‌ناپذیرند. در تمرین طراحی مهندسی ، بهتر است که ابتدا حرکات سینماتیکی مطلوب و نتایج آنها را در نظر بگیریــــم ، و سپس به دنبال آن ، نیروهای دینامیکی وابسـته به این حرکات را بررسـی کنیم. تقسیـم بین سینماتیک و سینتیـک ،کاملاً اختیاری است و بیشـتر برای راحتی تفهیـم صورت می‌گیرد. اکثر سامانه‌های دینامیکی‌ را نمیتوان بدون در نظر گرفتن هر دو مو ضــــوع در کل، طراحی کـرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۶۰۰
تومان