دانلود و خرید کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها هلنا جان مایر ترجمه سارا کمال‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها اثر هلنا جان مایر

کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها

معرفی کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها

کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها نوشته هلنا جان مایر و اریکا بیکرتون و پول بیرتون که با ترجمه سارا کمال‌زاده در انتشارات آفتاب گیتی منتشر شده اشت.

درباره کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها

۳۱ ماه دسامبر ٢٠١٩ میلادی، خوشه‌ای از موارد عفونت شدید تنفسی در شهر ووهان استان هوبای، كشور چین گزارش شد. در ابتدا بر اساس مشاهدات این‌گونه به نظر می‌رسید كه برخی از بیماران تاریخچه حضور یا كار در بازار عمده فروش ماهی و غذاهای دریایی را دارند. بازار مذكور بلافاصله در روز اول ژانویه ٢٠٢٠ تعطیل شد و اقدامات سلامت محیط و گندزدایی در آنجا به طور كامل به انجام رسید. چند روز بعد پس از رد تشخیص آنفلوانزا فصلی، آنفلوانزا پرندگان، آدنوویروس، كوروناویروس سارس، كوروناویروس مرس و سایر عوامل بیماری‌زای دیگر مشخص شد، در ٩ ژانویه ٢٠٢٠ ویروسی به عنوان عامل بیماری در ١٥ نفر از ٥٩ بیمار بستری اعلام شد كه باعث نگرانی زیادی شد: یک كورونا ویروس جدید كه ٧٠ % قرابت ژنتیكی با سارس دارد و در زیرگونه Sarbecovirus قرار دارد.

این بیماری با سرعت درچین و در جهان پخش شد و قرن ۲۱ را درگیر یک اپیدمی شدید کرد. مردم برای سالم ماندن مجبور شدند سبک زندگی خودشان را تغییر دهند و کشورها درگیر مشکلات فراوانی شدند.

این کتاب سعی دارد هم این ویروس،‌ نحوه عملکرد و ساختارش را شرح دهد و هم اطلاعات مفیدی درباره مقابله با این ویروس به ما منتقل کند. 

خواندن کتاب کرونا ویروس ها، روش ها و دستورالعمل ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در دوران اپیدمی زندگی می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۵۰۰
تومان