دانلود و خرید کتاب مجموعه فعالیت ها و تکالیف پایه پنجم ابتدایی با تاکید بر رویکرد ارزشیابی توصیفی رویا ابطحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه فعالیت ها و تکالیف پایه پنجم ابتدایی با تاکید بر رویکرد ارزشیابی توصیفی اثر رویا ابطحی

کتاب مجموعه فعالیت ها و تکالیف پایه پنجم ابتدایی با تاکید بر رویکرد ارزشیابی توصیفی

معرفی کتاب مجموعه فعالیت ها و تکالیف پایه پنجم ابتدایی با تاکید بر رویکرد ارزشیابی توصیفی

 مجموعه تکالیف پایه پنجم ابتدایی با تاکید بر رویکرد ارزشیابی توصیفی اثر رویا ابطحی و دیگران است که در انتشارات یار مانا به چاپ رسیده است.

امروز ثابت شده است که مدرسه به تنهایی نمی‌تواند موجب تربیت مطلوب و همه جانبه افراد شود و برای توفیق در آموزش و پرورش باید امکان پیوند سازنده بین خانواده و مدرسه به وجود آید که یکی از راه‌های این ارتباط می‌تواند تکالیف دانش‌آموزان باشد.

به نظر می‌رسد که قدمت تکلیف به درازای تاریخ آموزش است، تا آنجا که بعضی از لوحه‌های کشف شده از زمان قدیم، نمایانگر تکلیف و تمرین بچه‌ها برای یادگیری است. انجام درست و دقیق تکالیف، حس مسئولیت‌پذیری را به طور غیر مستقیم به دانش‌آموزان القا می‌کند و از طرف دیگر به طور مستقیم باعث یادگیری محتواهای آموزشی میگردد و مطالب آموخته شده در مدرسه را به کاربست‌های عملی در بیرون از مدرسه تبدیل می‌کند.

در کتاب حاضر مؤلفان سعی نموده‌اند با تدوین و طراحی تکالیف فرایندی نگاه ویژهای به ارزشیابی توصیفی داشته باشند و از این تکالیف به عنوان ابزاری ارزشمند در راستای کامل نمودن فرایند سنجش و ارزشیابی آموزگار از فراگیران استفاده نمایند. در پایان هرتکلیف، جدول توصیف عملکرد، بازخورد آموزگار و خودسنجی قرار گرفته تا تصویر روشنی از توانایی‌های دانش‌آموزان ارائه گردد و همچنین دانش‌آموزان به خودشناسی و فراشناخت دست یابند، یعنی به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند، زمان و مکان مناسب انجام تکالیف را تشخیص دهند و به خودآگاهی احساسی دست یابند.

طراحی کتاب به گونه‌ای صورت گرفته است که آموزگاران بتوانند از تکالیف به عنوان یکی از مستندات ارزشیابی توصیفی استفاده نموده و درصورت صالحدید آن را در پوشه کار دانش‌آموزان قرار دهند.

خواندن مجموعه تکالیف پایه پنجم ابتدایی با تاکید بر رویکرد ارزشیابی توصیفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه می‌تواند مورد استفاده معلمان و مربیان پایه پنجم قرار گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان