دانلود و خرید کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی امید قادرمرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی اثر امید قادرمرزی

کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی

کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی نوشته امید قادرمرزی است. این کتاب را انتشارات آفتاب گیتی برای دانشجویان و علاقه‌مندان به ریاضیات منتشر کرده است.

درباره کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی

امروزه يکی از دغدغه های انجام محاسبات سنگین توسط برنامه‌ها و الگوريتم های مختلف، در زمان محاسبات است. که پیشنهادهای مختلفی در کاهش زمان طی انجام محاسبات ارائه شده است. که بدون شک موازی سازی الگوريتم‌های محاسباتی به عنوان موفق‌ترين پیشنهاد در کاهش زمان انجام محاسبات است.

يکی از مولفه‌های مهم محاسبات موازی انجام هم‌زمان محاسبات توسط چندين هسته است. با افزايش چشمگیر حجم داده‌ها، نیاز به روش‌ها و تکنیک‌هايی که بتوانند امکان محاسبات سريع روی داده‌ها را فراهم کند، بیش از پیش احساس می‌شود. امروزه سیل روز افزون تولید داده و گوناگونی الگوريتم‌های محاسباتی، انجام محاسبات را پیچیده کرده است. امروزه انجام محاسبات روی داده‌های مختلف در بخش‌های مختلف آنچنان زياد است که بدون استفاده از الگوريتم‌ها جهت محاسبه امری محال به نظر می‌رسد. که مهم‌ترين بخش يک الگوريتم محاسباتی زمان مصرفی آن است.

طراحی الگوريتم محاسباتی‌ يک موضوع چالش برانگیز است. در طراحی الگوريتم‌های محاسباتی دو امر دقت و زمان جستجو حیاتی است. هدف از به‌کارگیری يک الگوريتم محاسباتی ارايه سريع و دقیق نتايج محاسبات است.

الگوريتم‌های محاسباتی در پردازنده مرکزی که نرخ موازی سازی کمی دارند منجر به زمان مصرفی بیشتری می‌شوند. که همین چالش منجر به موازی سازی الگوريتم ها جهت انجام سريع محاسبات می‌شود.RSA( محفف نام مخترعین آن Rivist Ron،Adleman Leonard and, Shamir Adi است) طرح رمزنگاری کلید عمومی است.

اين الگوريتم به سختی فاکتور کردن تعداد زيادی متکی است که به طور جدی بر عملکرد آن تأثیر می‌گذارد و بنابراين استفاده از آن را در برنامه‌های کاربردی وسیع‌تر را محدود می کند .

بنابراين، تحقق سريع و همبستگی الگوريتم رمزنگاری RSA ،يک تمرکز پژوهشی رايج است. با ظهور فناوری CUDA ،اکنون امکان اجرا محاسبات عمومی بروی GPU وجود دارد.

هدف اصلی این کتاب اين است که بیشترين سرعت را داشته باشیم با در نظر گرفتن مقادير GCD (بزرگترين مقسوم علیه مشترک يا divisor common Greatest)از RSA ،بخشی محاسباتی فزاينده‌ای از روند آنها و کلید با استفاده از پلت فرم NVIDIA CUDA است. 

خواندن کتاب رمزنگاری RSA بر پایه پردازش موازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ریاضی و دانشجویان رشته ریاضی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان