دانلود و خرید کتاب راهنمای کاربردی تربیت جنسی کودک و نوجوان ندا نظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کاربردی تربیت جنسی کودک و نوجوان اثر ندا نظری

کتاب راهنمای کاربردی تربیت جنسی کودک و نوجوان

نویسنده:ندا نظری
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای کاربردی تربیت جنسی کودک و نوجوان

راهنمای کاربردی تربیت جنسی کودک و نوجوان نوشته ندا نظری یکی از کتاب‌های انتشارات آفتاب گیتی در زمینه روان‌شناسی کودک است.

کتاب حاضر راهنمایی است مناسب برای والدین و همه افرادی که به نحوی درگیر تربیت کودک هستند. این کتاب بایدها و نبایدهای آموزش مسایل جنسی به کودکان را بیان می کند. چرا که تربیت جنسی از دشوارترین و حساس ترین تربیت ها محسوب می شود که اندک اشتباه و غفلتی در آن ممکن است کودکان را به وادی فساد بکشاند. بسیاری از مشکالت جنسی بزرگسالی، ریشه در دوران کودکی دارد. والدین طبیعی ترین مربیان جنسی کودک هستند و مهم ترین نقش را در آماده سازی کودکان برای رویارویی با تنش ها و ابهامات زندگی جنسی دارند. مشکل موجود در مسیر تربیت جنسی کودکان، نداشتن آگاهی و حجب کاذب است. این دو عامل مانع ارتباط بین والدین و فرزندان برای بیان حقایق به روش اصولی و صحیح می شود. نبود کنترل و توجه والدین به اعمال و امیال جنسی کودک نیز موجب می شود او برای ارضای امیال خود به دنبال محرک های جدید و متنوع رود. این محرک ها در قالب اشتیاق به تماشای فیلم‌های عاشقانه ماهواره ای ،عادات نامناسب، پنهانی گوش کردن به گفت و گوهای جنسی و کنجکاوی در مشاهده روابط خصوصی والدین، یادگیری شوخی‌های غیر اخلاقی و تکیه کلام‌های نامناسب از بزرگترها و اصرار در هم اتاق شدن با پدر و مادر ظاهر شود.

 خواندن کتاب راهنمای کاربردی تربیت جنسی کودک و نوجوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به والدین و مربیان کمک می‌کند تا از روش‌ها و برنامه‌های اصولی و منطقی استفاده کنند و حدو مرزها را برای کودک به شکل صحیح عنوان کنند، تا از مشکلات بعدی چون اضطراب،افسردگی،سوء استفاده جنسی، کاهش اعتماد به نفس و ... جلوگیری بعمل آید.

نظرات کاربران

zahrasohrabi
۱۴۰۱/۰۸/۰۴

این کاربردی بود؟ همچنان دیدگاه حذف صورت مسئله به جای راهکار حاکم بود….

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۹۱۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان