دانلود و خرید کتاب خاطرات بعد از مرگ یاسر رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاطرات بعد از مرگ اثر یاسر رضایی

کتاب خاطرات بعد از مرگ

نویسنده:یاسر رضایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاطرات بعد از مرگ

کتاب خاطرات بعد از مرگ نوشتهٔ یاسر رضایی است و انتشارات آفتاب گیتی آن را چاپ کرده است. این کتاب داستان شخصی است که به جرمی متهم شده است اما هیچ چیز از آن واقعه و بسیاری وقایع دیگر را به خاطر نمی‌آورد. شخصیت اصلی داستان علاوه بر این قضیه با خانواده‌اش هم مشکلات زیادی دارد. کتاب خاطرات بعد از مرگ نثر ساده و روانی دارد و خواننده به آسانی با شخصیت داستان همراه خواهد شد. داستان پایانی غافلگیرکننده دارد.

درباه کتاب خاطرات بعد از مرگ

تصور کنید چشمتان را باز کنید و ببینید در اتاق بازجویی هستید و عده‌ای با خشونت بهتون میگن که باید اعتراف کنید ولی شما بزرگ‌ترین خلاف زندگیتان کشیدن سیگار آن هم فقط در جمع دوستان صمیمی هم‌سن خودتان است. و تازه حدس بزنید آن جرمی که باید به آن اعتراف کنید چیست؛ قتل! در همین حین یه خبر دیگه هم بهتون می‌دن که به اندازهٔ همان اتفاق اول از آن بی‌خبرید و باز هم شوکه می‌شید؛ آن افرادی که می‌گفتن باید اعتراف کنید بهتون می‌گن شما متأهلین. در صورتی که یادتان نمی‌آید با هیچ دختری در زندگیتان آشنا شده‌ باشید، به جز یک نفر..

. حسی که الان بهتون دست داد همان احساس شخصیت داستان خاطرات بعد از مرگ است. اگر دوست دارید ببینید سرانجام این اتفاقات به کجا می‌رسد، در ادامه هم با شخصیت داستان همراه باشید. مطمئن باشید این غافلگیری‌ها تا صفحهٔ آخر ادامه خواهند داشت!

کتاب خاطرات بعد از مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کتاب خاطرات بعد از مرگ را به کسانی که از داستان‌های پرهیجان‌ با روایت‌های آسان لذت خواهند برد، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خاطرات بعد از مرگ

ﻫﺮﭼﻨﺪ ﻛﺴﻲ ﻓﻜﺮ ﻣﻲﻛﻨﺪ ﺳﺨﺖﺗﺮﻳﻦ ﻣﺴﻴﺮ زﻧﺪﮔﻲ را او ﭘﻴﻤﻮده اﺳﺖ اﻣﺎ ﻣﻬﻢ اﻳﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﭼﻪ ﻛﺴﻲ ﺳﺨﺖﺗﺮﻳﻦ ﻣﺴﻴﺮ را ﭘﻴﻤﻮده اﺳﺖ. ﺑﺎﻳﺪ دﻳﺪ ﭼﻪ ﻛﺴﻲ از ﻣﺴﻴﺮ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺧﺎرج ﻧﺸﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

ﺑﻘﻮﻟﻲ؛ آدﻣﻲ اﮔﺮ ﻗﺮار اﺳﺖ ﺷﺎﻧﺲ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــﺪ ﺑﺎﻳــﺪ اوﻟــﻴﻦ ﺷــﺎﻧﺲ را از ﭘﺪرو ﻣﺎدر داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷــﺪ. اﮔــﺮ در اﻳــﻦ ﻣــﻮرد ﺧــﻮش ﺷــﺎﻧﺲ ﺑــﻮده ﺑﺎﺷــﺪ، اﺣﺘﻤﺎل آن ﻫﺴﺖ ﻛﻪ در ﺑﺎﻗﻲ ﻣﺴﻴﺮ ﻫﻢ ﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎ او ﺑﺎﺷﺪ و اﮔــﺮ درﻣــﻮرد اول ﺷﺎﻧﺴﻲ ﻧﻴﺎورده ﺑﺎﺷﺪ... !

ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻧﺨﻮاﺳﺘﻢ اﻳﻦ را ﺑﺎورﻛﻨﻢ اﻣﺎ آﻧﭽﻪ در ﻫﻨﮕﺎم ﻣﺮگ ﺑــﺎور ﻣﻲﻛﻨــﻲ ﭼﻴﺰﻫﺎﻳﻲ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻧﺨﻮاﺳﺘﻪاى آﻧﺮا ﺑﺎورﻛﻨﻲ. ﺣــﺎل اﻳﻨﻜــﻪ ﭼــﻪ ﭼﻴﺰ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪه اﺳﺖ ﻛﻪ در ﻣﺴﻴﺮى ﺑﻴــﺎﻓﺘﻲ ﻛــﻪ از ﺑــﻮدن در آن راﺿــﻲ ﻧﻴﺴﺘﻲ و ﻳﺎ ﻫﺴﺘﻲ. ﺗﻮﺟﻴﻬﺎت ﻣﺘﻔﺎوﺗﻲ دارد. آن ﻫﻢ ﺑﺮاى اﻳــﻦ اﺳــﺖ ﻛــﻪ راﺣﺖﺗﺮ ﺑﺎﻗﻲ ﻣﺴﻴﺮ را ﻃﻲ ﻛﻨﻲ.

ﻫﻤﻪ در ﻳﻚ ﻧﻘﻄﻪ ﺑﻪ ﺟﻮاب واﺣﺪى ﺧﻮاﻫﻴﻢ رﺳﻴﺪ و آن زﻣﺎﻧﻲ اﺳــﺖ ﻛــﻪ دﻳﮕﺮ ﻣﺴﻴﺮى را ﻗﺮارﻧﻴﺴﺖ ﻃﻲ ﻛﻨﻴﻢ و ﺑﻪ ﭘﺎﻳﺎن ﺧﻂ رﺳﻴﺪهاﻳﻢ.

اﮔﺮ ﻓﺮد ﺧﺎﺻﻲ ﻫﺴﺘﻴﺪ، اﻳﻦ را ﻛﺴﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮﻳﺪ، اﻣــﺎ اﮔــﺮ ﺧﻴﻠــﻲ ﺧﺎص ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻧﺎ ﺧﻮدآﮔﺎه ﺑﻪ آن ﭘﻲ ﺧﻮاﻫﻴﺪ ﺑﺮد. آن روز روز ﭘﺎﻳﺎن زﻧــﺪﮔﻲ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ و ﻟﺬت ﺑﺮدن از زﻧﺪﮔﻴﺘﺎن ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

ﺑﺮاى ﻫﻤﻴﻦ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﻓﻬﻤﻴﺪن اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﺑﻮد، ﭼﺮا ﻛــﻪ آن ﭼﻴــﺰى ﻛﻪ از دﺳﺖ ﻣﻲرود ﻫﻤﺎن ﭼﻴﺰى اﺳﺖ ﻛــﻪ در ﺑــﺎقی ﻋﻤــﺮ ﺑــﻪ دﻧﺒــﺎل آن ﻣﻴﮕﺮدﻳﺪ

روزی داستان عنکبوتی را خواندم که پس از بلوغ متوجه شد که آن آب یا مایعی که برای تنیدن تار به آن نیاز دارد را در بدن خود ندارد و اینگونه بود که دیگر عنکبوتهای دیگر آن را از جنس خودشان ندانستند و از جامعه عنکبوت‌ها اخراجش کردند. این ترس برمن حاکم شد که مبادا چیزی کم داشته باشم، غافل از اینکه آنچه آدمی را از جامعه‌اش اخراج میکند کم داشدتن چیزی نیست بلکه زیاد داشتن آن است. این همان خاص بودن و یا درخشش است

نظرات کاربران

فاطمه یاری
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

عالی 👌🏼👌🏼

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان