دانلود و خرید کتاب میکروبیولوژی براک (جلد اول) مایکل مادیگان ترجمه غلامرضا زرینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب میکروبیولوژی براک (جلد اول)

میکروبیولوژی براک (جلد اول) اثر مایکل مادیگان و دیگران یکی از کتاب‌های تخصصی خانه زیست‌شناسی است که با ترجمه غلامرضا زرینی به چاپ رسیده است.

خانه زیست‌شناسی فعالیت انتشاراتی خود را با چاپ کتاب موفق زیست‌شناسی سلولی آغاز کرد و اکنون نزدیک به دو دهه است که در زمینه انتشار کتاب‌های مهم زیست‌شناسی فعالیت می‌کند. امروز جایگاه خانه زیست‌‌شناسی در میان دانشجویان، اساتید، دبیران و دانش‌آموزان کشور، به عنوان مرکزی تخصصی پیشرو و تأثیرگذار کاملاً تثبیت شده است.

درباره کتاب میکروبیولوژی براک (جلد اول)

کتاب میکروبیولوژی براک برخلاف عمده کتاب‌های میکروبیولوژی موجود در بازار که به میکروبیولوژی پزشکی و نقش بیماری‌زایی میکروارگانیسم‌ها می‌پردازند، زمینه‌های مختلف میکروبیولوژی را با دیدگاه زیست‌شناسی مورد توجه قرار داده است و مطالب پایه و کاربردی میکروارگانیسم ها را در قالب ۳۶ فصل مطرح نموده است. هر فصل علاوه بر بیان شیوا و ساده تازه‌ترین مباحث مربوطه مطالب جدید مطرح شده در آن موضوع را نیز در کادر مجزایی ارائه می‌کند. در پایان هر یک از مباحث پرسش‌هایی تحت عنوان خودآزمایی برای ارزیابی اولیه از میزان برداشت خواننده نیز گنجانده شده است. در پایان هر فصل نیز مجموعه پرسش‌هایی با نام پرسش‌های عمومی و پرسش‌های کاربردی مطرح شده‌اند.

این کتاب به دلیل حجم بالا در سه جلد به صورت تمام‌رنگی منتشر شده است. جلد اول شامل فصول مربوط به تاریخچه، ساختار، ژنتیک، تغذیه و رشد میکروارگانیسم‌ها و ویروس‌ها است. جلد دوم بر روی متابولیسم، تنوع میکروارگانیسم‌ها و طبقه‌بندی آنها و همچنین اهمیت اکولوژیک و تاثیر محیطی میکروارگانیسم‌ها بحث می‌کند و جلد سوم مشتمل بر فصولی است که کنترل رشد میکروارگانیسم‌ها، مکانیسم‌های ایمنی و بیماری‌های ناشی از میکروارگانیسم‌ها را بررسی می کنند.

خواندن کتاب میکروبیولوژی براک (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

دانشجویان و پژوهشگران و علاقه‌مندان به میکروبیولوژی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه