دانلود و خرید کتاب طائران قدسی اکبر مسجدی آرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب طائران قدسی

کتاب طائران قدسی نوشته اکبر مسجدی آرانی و دیگران است. این کتاب یادنامه شهدای شهرستان آٰران و بیدگل است که انتشارات جنات فکه منتشر کرده است. 

درباره کتاب طائران قدسی

هشت سال دفاع مقدّس ملّت مسلمان و شریف ایران و مجاهدات همیشه ماندگار رزمندگان اسلام، با همه فراز و نشیب‌هایش، به خلق فرهنگی غنی منجر شد که به عنوان «فرهنگ مقاومت و پایداری» شناخته می‌شود. فرهنگ شهادت‌طلبی یعنی خداباوری و خدامحوری، ایمان به معاد، اعتقاد راسخ بر حقّانیّت اسلام ناب محمّدی(ص)، ایستادگی در مقابل دشمنان، ایثار و فداکاری جهت حفظ میراث ماندگار دین مبین اسلام، شوق جهاد، تجلّی تولّی و تبرّی، خستگی‌ناپذیری و اعتقاد به اِحدی الحُسنین (پیروزی یا شهادت در راه خدا).

در سایه فرهنگ مقاومت و پایداری، فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار به واسطه ریشه و خاستگاه تاریخی خود، نوعی فرهنگ دینی است که می‌تواند نسخه شفابخشی برای حفظ آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تمامیّت ارضی کشور در مقاطع گوناگون و در عصر دسایس مختلف دشمنان داخلی و خارجی باشد. 

شهدا انسان‌های وارسته و به خدا پیوسته‌ای بودند که فرهنگ شهادت را خلق کردند و زندگانی شهیدان، یعنی آنان که در کوران حوادث و مصائب و در مصاف با ابتلائات و آزمایش‌های الهی با اقتدای به سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سربلند بیرون آمدند و به حیات چند روزه دنیا معنا و مفهوم خاصی بخشیده‌اند، همراه با وصیّت‌نامه‌های وزین و عبرت آموزشان، بسیار خواندنی است. مطالعه زندگانی شهیدان هم موجب گسترش ابعاد روحی و فکری‌مان خواهد شد و هم با سیری در احوال‌شان خواهیم توانست به کشف سیمای حقیقی آن آرمیدگان در جوار حق نائل گردیم و راهی را که رفته‌اند را بشناسیم تا آن را چراغ راه و الگوی خود قرار دهیم.

در این مجموعه نیز همانند چهار جلد قبلی، یادنامه یکصد شهید اعم از زندگی‌نامه و وصیّت‌نامه آنان به زیور طبع آراسته شد. امید که این کوشش اندک، موجب قبول درگاه حضرت حق باشد و اسباب فعالیت آن ملکوتیان و رضایت خانواده‌های معظّم شهیدان شهرستان عزیز و ولایت‌پرور ما را فراهم آورد.

خواندن کتاب طائران قدسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی شهدا پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب طائران قدسی

فرازی از وصیت‌نامه شهید علیرضا آبیاری بیدگلی:

- خدایا! مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجودم را ببینم و جمال زیبای تو را مشاهده کنم.

- اینجانب به فرمان امام که فرمودند جبهه‌های جنگ را خالی نکنید، احساس مسئولیت کردم و به سوی جبهه‌ها حرکت کردم و به این عمل افتخار می‌کنم تا با چند قطرهٔ خون خود مانعی را از سر راه انقلاب بردارم.

- ملّت شهیدپرور! گوش به فرمان امام و رهبر انقلاب باشید. اکنون که به برکت رهبری امام خمینی و خون شهدای عزیزمان، درخت انقلاب اسلامی نمایان شده و در دل امّت اسلام ریشه دوانیده، مستکبران دیگر توان مقابله با سیل خروشان انقلاب را ندارند.

- قدر انقلاب را بشناسید و آن را با تمام جان پاس دارید.

- ای جوانانی که در خواب غفلت فرو رفته‌اید! چشمان خود را باز کنید؛ ببینید کجا هستید و چه کار می‌کنید؟ ای کارگران تا آن‌جا که می‌توانید تلاش کنید.

چرا که کارخانه یک جبههٔ بزرگ در برابر قدرت‌ها است. با فکر خود در برابر آمریکا و ... استقامت کنید.

- ای مادر مهربان و پدر گرامی! خدمت شما سلام عرض می‌کنم و از شما تشکّر می‌کنم. مادر مهربانم! به بزرگی خود مرا حلال کنید و مرا ببخشید.

- خواهران و برادر مهربانم! با تلاش و کوشش، این انقلاب را یاری کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان