دانلود و خرید کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی محمد نخعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی اثر محمد نخعی

کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی

معرفی کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی

کاربرد MATLAB در آبشناسی نوشته محمد نخعی و میثم ودیعتی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان و پزوهشگران است.

 درباره کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی

کتاب حاضر، حاوی مطالب تخصصی در زمینه مفاهیم اولیه آبشناسی است. با مطالعه این کتاب، دانشجویان و کارشناسان مرتبط با مسائل آب می‌توانند به راحتی، در هنگام استفاده از نرم-افزار MATLAB مسائل مربوط به شاخه آبشناسی خصوصا آب¬های زیرزمینی را با مراجعه به مثال¬ها و کدهای ارائه شده بدون سردرگمی حل کنند.

بسته نرم‌افزاری MATLAB با هدف انجام محاسبات پیچیده ریاضی، آنالیز و ترسیم داده‌ها و نیز نوشتن برنامه‌های جدید مهندسی است. مزیت آن ترکیب توابع ریاضیاتی و گرافیکی با زبانی سطح بالا است. این نرم‌افزار دارای مجموعه توابع و توابع نمادین کامل بوده و در دسترس برای محدوده وسیعی از کاربری‌ها است و با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران محاسبات فنی را بسیار سریع‌تر از دیگر زبان‌های مرسوم برنامه‌نویسی حل می‌کنند.

در این کتاب در فصل اول آشنایی با محیط کار نرم افزار MATLAB آموزش داده شده، در فصل دوم مفاهیم اولیه، آرایه‌ها و متغیرها معرفی شده‌اند، فصل سوم آشنایی با انواع ترسیم‌های یک تا سه بعدی پرداخته شده‌است، فصل چهارم و پنجم آشنایی با جعبه‌ابزارهای ریاضی نمادین یا سیمبولیک و مرجع هر یک از توابع ریاضیات نمادین را توصیف می‌کند، فصل ششم مفاهیم و اصول برنامه‌نویسی در MATLAB، فصل هفتم مباحث آماری در MATLAB، فصل هشتم چندجمله‌ای‌ها، تحلیل رگرسیونی و درون‌یابی، فصل نهم تخمین پارامتر، فصل دهم مدل‌سازی جریان آب زیرزمینی، فصل یازدهم پمپاژ، جریان و افت آب زیرزمینی می پردازند، فصول دوازدهم الی شانزدهم به ترتیب مباحث شبکه عصبی مصنوعی، منطق فازی، تبدیلات موجک، الگوریتم کلونی مورچگان و الگوریتم تبرید تدریجی را تشریح می‌کنند.

 خواندن کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و کارشناسان مرتبط با مطالعات آب‌های زیرزمینی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب کاربرد MATLAB در آبشناسی

در چند سال اخیر، نرم‌افزار MATLAB به‌طور فزاینده‌ای به ابزاری محبوب در گرایش آبشناسی در علوم زمین تبدیل‌ شده‌است. این نرم‌افزار برای مدل‌سازی المان محدود، پردازش داده‌های لرزه‌ای و تصاویر ماهواره‌ای و همچنین تولید مدل‌های ارتفاعی رقومی از تصاویر ماهواره‌ای استفاده شده‌است. محبوبیت روزافزون این نرم‌افزار را می‌توان از حضور نام آن در مراجع مقالات و کارهای علمی منتشر شده به‌خوبی درک کرد.

دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی نیز نیاز خود را به MATLAB درک کرده و این نرم‌افزار را به دانشجویان و دانش‌پژوهان خود آموزش می‌دهند. بسیاری از گروه‌های گرایش آبشناسی در علوم زمین در سراسر دنیا، واحدهای درسی آموزش MATLAB را به دانشجویان کارشناسی خود ارائه می‌دهند. در همین راستا شرکت MathWorks بسته نرم‌افزاری را با قیمت معقول و مناسب به استادان ارائه می‌دهد و همچنین دانشجویان نیز می‌توانند نسخه ارزان قیمت این نرم‌افزار را تهیه کنند. این نسخه دانشجویی راه ارزان‌تری برای بهبود مهارت کار با MATLAB پیش روی دانشجویان قرار می‌دهد.

بسته نرم‌افزاری شامل فایل‌ها و اسناد فراوان، خودآموزها و مثال‌های فراوانی است. نسخه آنلاین در قالب فرمت PDF با نام Getting Started withMatlab که توسط شرکت MathWorks، آماده شده‌است؛ برای نوآموزان طراحی شده‌است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶۴ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۶۴ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان