دانلود و خرید کتاب آینه های بی غبار سیده‌منصوره هاشمی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آینه های بی غبار اثر سیده‌منصوره هاشمی‌زاده

کتاب آینه های بی غبار

معرفی کتاب آینه های بی غبار

کتاب الکترونیکی «آینه های بی غبار» به همت سیده‌منصوره هاشمی‌زاده -در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. این کتاب حاوی زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز است.

درباره کتاب آینه های بی غبار

اثر حاضر، حاصل چند سال تلاش و پیگیری سید منصوره هاشمی‌زاده در بخش های مختلف آموزش دانشگاه شیراز، ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه شیراز، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با همراهی آقای معین محمدی به عنوان دبیر مجمع یادوارۀ شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز است. همچنین مستندات و خاطراتی نیز که از طریق خانواده‌های معزز شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز گردآوری شده است، در کتاب به چشم می‌خورد.

کتاب آینه های بی غبار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام دوست‌داران شهدا و کسانی که می‌خواهند با زندگی، نگرش‌ها و وصیت‌های آن‌ها آشنا شوند، پیشنهاد می‌شود. 

بخشی از کتاب آینه های بی غبار

بسم الله الرحمن الرحیم

 شاید تا مدتی قبل، به طور «زبانی» در بین دوستان و آشنایان طلب شهادت می کردم ولی وقتی که در تنهایی به شهادت فکر می کردم در زوایای قلبم ، مهر پسرم «حسین» که به عشق حسین این نام را برای او انتخاب کرده بودم، مانعی شده بود بین من و شهادت ولی با شنیدن خبر کشته شدن هزاران زن و مرد و مخصوصا کودک بی گناه، خدا را شکر کردم که توانستم در این لحظه دل از مهر فرزندم گسسته و به انتظار شهادت نشسته ام و دیگر فاصله و مانعی بین من و معشوقم نیست. پسرم «حسین» من با خدای خود عهد کرده ام تا پایان جنگ و تا یکسره شدن وضع بین ایران و عراق در منطقه بمانم و این را می دانم که این آخرین جنگ ما نیست و تازه این اول جنگ است. جنگ مستضعفین با مستکبرین ، جنگ حق با باطل و خداوند وعده ٔ پیروزی را به ما داده است. و این را بدان که ابر قدرت ها «که در اصل چیزی جز به طبل تو خالی نیستند» به این سادگی دست از سر ما بر نمی دارند و انشااللّه تو هم بزرگ می‌شوی و این جنگ را ادامه می‌دهی و فرزند تو نیز همچنین... تا آزادی قدس و ظهور مهدی (عج) و آزادی تمام مستضعفین جهان.

 پسرم نام تو را حسین گذاشتم که حسین‌وار زندگی کنی و هر لحظه از زندگیت به یاد داشته باش که هر ماهی محرم است، هر روزی عاشوراست و هر زمینی کربلاست و این مسئول شیعه بودن به گردن توست که در راه عقیده خود جهاد کنی و هیچ‌گاه زیر بار زور نروی و همیشه در مقابل باطل از حق دفاع کنی هر چند که به ضرر تو باشد. حسین جان نام فرزندت را مهدی بگذار و سعی کن همچنان که خودت حسین‌وار زندگی می کنی فرزندت را آماده رزم در رکاب حضرت مهدی (عج) سازی.

 همسر عزیزم انشااللّه که مرا به خاطر رنجش هایی که گاهی اوقات باعث آن می شدم ببخشی. پسرم را به دست تو و جدت پیغمبر اکرم می‌سپارم. از تمام دوستان و آشنایان به خصوص مادر عزیزم طلب عفو و آمرزش می کنم و از برادرانم مهدی و جمال که خیلی دوستشان می‌دارم خواهش می‌کنم که نهایت سعی خود را در تربیت «حسین» انجام دهند و از طرف من بیشترین سهم را در تربیت «حسین» به عهده مهدی و جمال می باشد. تا آنجا که فکر می کنم به کسی بدهکار نیستم ولی اگر کسی رجوع کرد او را راضی کنید.

 خداحافظ 

کمال ظل انوار- ۱۳۵۹/۸/۲۴

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۲۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان