دانلود و خرید کتاب حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران فرشته موقر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران اثر فرشته موقر

کتاب حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران

نویسنده:فرشته موقر
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران

حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران پژوهشی حقوقی نوشته فرشته موقر است که در انتشارات آیت عقل به چاپ رسیده است.

درباره کتاب حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران

کتاب حاضر از جمله كتاب‌های حقوقی است كه تا كنـون بـه ايـن صـورت سـابقه تأليف نداشته و اساتيد بزرگوار در زمينه حدود اختيارات قاضـی مـأذون از جنبـه فقهـی بصورت خيلی موردی مطالبی تأليف نموده‌اند، اما در بعد حقوقی تـأليفی يافـت نشـد.

بنابراين در اين كتاب سعی شده حدود اختيارات قاضی مأذون هم از جهت فقهی و هم از جهت حقوقی به طور كامل جمع آوری و به رشـته تحريـر درآيـد. ضـمن اينكـه بـه منظور جمع آوری اختيارات قانونی قاضی مـأذون، عـلاوه بـر جسـتجوی الكترونيكـی، قوانين شكلی و ماهوی، بارها و بارها مورد مطالعه دقيق و موشكافانه قرار گرفته است. فهرست مطالب، عناوين و زيرشاخه‌ها بيانگر جامعيت مطالب ارائـه شـده در ابـواب فقهی و حقوقی اختيارات قاضی مأذون است. به منظور سهولت استفاده از مطالب كتاب و همچنين رسيدن آسان به موضوعات مورد نظر، هر كدام از قوانين شكلی و ماهوی در فصل‌های جداگانـه و بـا برداشـتی از مـاده قانونی مربوطه در قالب عنوان به رشته تحرير در آمـده و مـورد بحـث و بررسـی قـرار گرفته است. ضمن اينكه مطالب به صورت مسلسل بيان گرديده تا با ذكر شماره مطلب، خواننده به راحتی به موضوع مورد نظر رهنمون گردد. 

 خواندن کتاب حدود و اختیارات قاضی مأذون در فقه و حقوق ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

با توجه به مستقل بودن موضوع كتاب و احصاء حدود اختيارات قاضی مأذون بـويژه از بعد قانونی حدود اختيارات، اين كتاب می‌تواند به عنوان كتابی مرجع، مورد اسـتفاده قضات، اساتيد و پژوهشگران قرار گيرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان