دانلود و خرید کتاب درمان گیاهی ADHD امیلی گرین ترجمه نیما سبلانی طالشمکائیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان گیاهی ADHD اثر امیلی گرین

کتاب درمان گیاهی ADHD

معرفی کتاب درمان گیاهی ADHD

درمان گیاهی ADHD کتابی نوشته امیلی گرین است که با ترجمه نیما سبلانی طالشمکائيل به چاپ رسیده است.

درباره کتاب درمان گیاهی ADHD

 Attention-deficit hyperactivity disorder یا ADHD یک اختلال رفتاری رشدی است. معمولاً فرد توانایی دقّت و تمرکز بر روی یک موضوع را ندارد، یادگیری در او کند است و از فعّالیّت بدنی غیرمعمول و بسیار بالا برخوردار است. این اختلال با فقدان توجه، فعّالیت بیش‌ازحد، رفتارهای تکانشی، یا ترکیبی از این موارد همراه است. هر فردی با شک ADHD باید به دقت تحت نظر یک پزشک معاینه گردد. بسیاری از این افراد، یک یا چند اختلال رفتاری دیگر نیز دارند. همچنین ممکن است یک مشکل روانی مانند افسردگی یا اختلال دوقطبی داشته باشند.

ADHD شایعترین اختلال رفتاری در سنین کودکی و بلوغ است، و حدود ۳٪ تا ۵٪ کودکان قبل از هفت سالگی به آن مبتلا می‌شوند.

افراد مبتلا به ADHD  به گونه ای عمل می‌کنند که انگار از طریق یک دستگاه با کمترین کنترل غریزی در حرکت کردن، به سرعت شرمسار و خجل شدن و قطع صحبت دیگران هدایت می‌شود. افراد مبتلا به ADHD کم‌توجهی به سادگی حواس پرت و فراموش کار می‌شوند. آنها ممکن است به سادگی به خواب وخیال فروروند که در این صورت راه خانه، شماره تلفن‌ها و مکالمات هدفمند را از دست می‌دهند.

علائم شایع و متداول ADHD شامل بی‌توجهی، فقدان تمرکز، مدیریت ضعیف زمان، کنترل غریزی ضعیف، احساسات مبالغه آمیز، تمرکز بیش‌ازحد، بیش فعالی و نقص عملکرد اجرایی است.

 اگر کودکی حداقل شش نشانه از این نشانه‌های ADHD را نشان دهد و اگر نشانه‌ها حداقل برای شش ماه در یک یا چند موقعیت در خانه یا مدرسه قابل توجه باشند، او را مبتلا به ADHD تشخیص می‌دهند. نشانه‌ها باید با عملکرد یا رشد کودک مداخله کنند و حداقل برخی از نشانه ها باید قبل از ۱۲ سالگی ظاهر شده باشند. نوجوانان بزرگ تر و افراد بالغ ممکن است به طور قابل توجهی تنها ۵ مورد از این نشانه ها را در چند موقعیت داشته باشند.

این کتاب اطلاعاتی مفید درباره درمان گیاهی بیماری ADHD در اختیار شما می‌گذارد. گیاهان دارویی که در این کتاب پبشنهاد شده بسیار سالم و کم عترضه هستند و افراد بالغ و کودکان می‌توانند از لانها استفاده کنند. 

 خواندن کتاب درمان گیاهی ADHD را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 والدینی که کودک مبتلا به ADHD دارند و متخصصان این حوزه مخاطبان این کتاب اند.

نظرات کاربران

Iamelahe__
۱۴۰۲/۰۱/۲۷

اگه adhd دارین میتونه مطالب مفیدی رو بهتون بگه

کاربر 8005603
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

کتاب مذکور برای درمان بیماری درمان نشدنی adhdگیاهان بدون عارضه ای را معرفی می کند که بسیار مفید است

کاربر ۵۰۱۱۶۹۷
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

کتاب خوبیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان