دانلود و خرید کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده هوارد دی. بیکر ترجمه محمدرضا قانع پور
کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده اثر هوارد دی. بیکر

کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده

معرفی کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده

کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده (مراقبت‌های فوری در مناطق دورافتاده) نوشتهٔ هوارد دی. بیکر و وارن دی. بومن و بروس سی. پیتون و ترجمهٔ محمدرضا قانع پور و عبدالوهاب باغبانیان است و انتشارات بشری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده

افرادی که در مناطق دورافتاده زندگی می‌کنند ممکن است آسیب ببینند و دچار مشکل حادی شوند. کمک های اولیه در مناطق دورافتاده ارائه‌کنندهٔ اطلاعات جامع در خصوص چگونگی خدمات پزشکی فوری در مناطقی است که از یک ساعت تا چند روز با کمک‌های فوری فاصله دارد.

کتاب مراقبت‌ های اولیه در مناطق دورافتاده برای تفریح‌کنندگان در طبیعت (دوستداران طبیعت، اسکی‌بازان، شکارچیان، کوهنوردان و ماهیگیران)، شاغلین در نواحی دورافتاده (کشاورزان، جنگل‌بانان، نگهبانان و مزرعه‌داران)، برای افرادی که در نواحی خاص زندگی می‌کنند (جوامع کوچک، مزارع و خانه‌های ییلاقی)، نیروهای نظامی و افراد نیازمند حضور در عملیات صحرایی در نواحی دور از دسترس که سیستم خدمات پزشکی فوری قادر به پاسخگویی فوری نیست و برای مسافرین این مناطق و همچنین در شرایط بحران و بلایای طبیعی مفید است.

خواندن کتاب کمک های اولیه در مناطق دورافتاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بدانید در مناطق دورافتاده که اورژانس حضور ندارد یا خیلی دیر به بیمار می‌رسد، چه اقداماتی باید انجام دهید این کتاب را حتما بخوانید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۵ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان