دانلود و خرید کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار جان نورکراس ترجمه سیده‌ساجده سیدنژادجلودار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار اثر جان نورکراس

کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار

معرفی کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار

کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار نوشته جان نورکراس و گری وندی باس است که با ترجمه سیده‌ساجده سیدنژادجلودار منتشر شده است. کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار، راهنمایی برای خودمراقبتی روان‌درمانگران است و به آن‌ها کم می‌کند بتوانند آرام‌تر زندگی کنند.

درباره کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار

این کتاب برای کمک به روان‌درمانگران منتشر شده است. این کتاب، ترکیب عجیبی از عبارت‌های چطورها .... شما بایدها.... و برخلاف آنچه روان درمانگران انجام می‌دهند استراحت کامل داشتن است. عبارت چطور گرایش ما نسبت به مراقبت از خودمان را نشان می‌دهد، مثلاً «چطور پریشانی را در اتاق درمان جا بگذاریم و چطور خود را پیشرفت دهیم و تقویت کنیم؟» به منظور دست‌یابی به این هدف، هر فصل با فهرست مراقبت از خود و منابع معرفی شده به پایان می‌رسد. عبارت "شما باید" تجربه اجباری است که شما باید در ذهن خود آن را ذخیره کنید، در هر شکلی که برایتان نتیجه‌بخش است، زیرا این عبارت «شما باید....» به شما به‌عنوان یک روان‌درمان‌گر کمک می‌کند.

مفهوم "استراحت کامل" متناقض به این معنا است که ما نه مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های جهانی مراقبت از خود را فراهم می‌کنیم و نه نیاز داریم که شما در فعالیت‌های خاص شرکت کنید. ما به‌عنوان روان‌درمان‌گر (و به‌عنوان مردم) با استبداد بایدها اشباع می‌شویم. آرزوی قلبی ما این است که این کتاب به تدریج و با همکاری برایتان یادآوری کند که زندگی‌هایمان در حال پیشرفت است و شما می‌توانید با تمام تلاش، مراقبت از خود را تمرین کنید، که در هر لحظه، هر مشکل و هر روز شما را شاداب می‌سازد.

مراقبت از خود، چالش فردی و ضرورت حرفه‌ای است که هر روان‌درمان‌گر- دقیقاً، همه- باید آگاهانه با آن روبرو شوند. به عبارت دیگر، این کتاب برای روان‌درمان‌گر‌های جدید و آینده فراهم شده است.

فرض ما بر این است که کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار ابتدا توسط رواندرمانگران با گرایشات مختلف خوانده می‌شود. رواندرمانگرانی که در جستجوی راهنمایی برای مراقبت از خودشان هستند و افرادی که باور دارند مراقبت از شخصیت روان‌درمان‌گر، جایگاهی برای پیشرفت حرفه‌مان است.

همچنین فرض ما بر این است که مطالب این کتاب را برای مشاوره و روان درمانی بهتر مورد استفاده متخصصان قرار گیرد. این کتاب به منظور ارتقاء سطح آمادگی حرفه‌ای، روش‌های خودمراقبتی روان‌درمانگران و دستورالعمل‌های حرفه‌ای، به آسانی توسط خوانندگان متخصص پذیرفته می‌شود.

اهداف این کتاب شامل سه مورد هستند:

اول) یادآوری به متخصصان و روان درمانگران که به به سلامت روان شناختی‌ خودشان توجه کنند؛

دوم) فراهم کردن روش‌های مستند برای روان درمانگران تا خودشان را تقویت کنند؛

سوم) گسترش پیام مثبت از خود نوسازی و پیشرفت برای روان درمانگران.

با این کتاب به عنوان یک روان‌درمانگر می‌توانید حال روحی خود را مدیریت کنید از پس مشکلات بربیایید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی سالم‌تری داشته باشید و در ادامه در کارتان هم موفق‌تر باشید. حال روحی شما مستقیم در حرفه‌تان تاثیر دارد و این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی موفق‌تری داشته باشید.  

خواندن کتاب همه چیز را در اتاق درمان جا بگذار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام روان‌درمانگران و مشاوران پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۹ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان