دانلود و خرید کتاب تکرار و تکثیر ما فاروق دارابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکرار و تکثیر ما اثر فاروق دارابی

کتاب تکرار و تکثیر ما

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تکرار و تکثیر ما

کتاب الکترونیکی تکرار و تکثیر ما نوشتهٔ فاروق دارابی در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است. در این کتاب آرمان‌شهری توسط نویسنده به تصویر کشیده می‌شود که در کنار برخورداری از علم و تکنولوژی و زندگی راحتی که این ابزارها می‌توانند برای انسان فراهم کنند، به اخلاقیات نیز بها داده می شود و غرق شدن در مظاهر دنیای مدرن باعث از بین رفتن اخلاق و روحیات انسانی و همدلی بین آن‌ها نخواهد شد.

درباره کتاب تکرار و تکثیر ما

در کتاب حاضر، شاید در نگاه اول نویسنده با انتهایی باز و بدون نتیجه گیری مشخص، خواننده را با پرسش های بی پاسخ فراوان رها خواهد کرد، اما حقیقت آن است که هر آنچه که را نویسنده مدنظر داشته است، در قالب همین صفحات محدود و در لابلای جمله به جمله کتاب، به خواننده منتقل می کند. این کتاب مجموعه ای از پروژه اختراعات بالقوه (که متأسفانه نویسنده هیچگاه فرصت بالفعل کردن آنها را پیدا نکرد) و ایده های علمی و البته برخی اصول اخلاقی، روانشناسی و جامعه شناسی به طور کلی شمائی از آرمانشهر مدنظر نویسنده را در قالب صفحاتی مختصر به نظر خوانندگان رسانده است.

کتاب تکرار و تکثیر ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که به تکنولوژی‌های نوین و تکونولوژی‌های مربوط به آیندهٔ انسان علاقه‌مند هستند، جالب خواهد بود.

بخشی از کتاب تکرار و تکثیر ما

جولی دکتری فیزیک و لیسانس وکالت داشت، علاقه او فیزیک و طبیعت بود ولی به اجبار برای چرخاندن امورات زندگی اش وکالت یک شرکت را قبول کرده بود.

او از کارش راضی بود، چون درآمدی بسیار عالی داشت، جولی بسیار باهوش بود و هوش او باعث شده بود که در کارش بسیار موفق باشد.

او ایده‌های جالبی درباره استفاده بهینه از طبیعت و چگونگی تعامل انسان با طبیعت داشت. یکی از ایده‌هایی که او مطرح کرد و بسیار مورد توجه من قرار گرفت، ایده "القای تکثیری تالار آینه" بود؛ بدین صورت که او روش تکثیر را از طبیعت انقباض کرده بود و یک روش را تدوین کرده بود که این روش می‌توانست هر آنچه را که بخواهیم به صورت تالار آینه در تعداد دلخواه به آسانی تکثیر کنیم.

این روش ترکیبی از سیستم هولوگرافیک، چاپ سه بعدی و سیستم‌های مادر بود.

مصمم شدم که ترسم را کنار بگذارم و موضوع انجمن را با جولی مطرح کنم.

...

او از ایده من بسیار خوشحال شده بود و همانطور که دور از ذهن نبود به مانند یک بچه سر ذوق آمده بود از اینکه ایده Gland پر از هیجان است ولی من از او خواستم که کمی خارج از هیجان و احساس به این موضوع فکر کند، زیرا این هدفی است که ما باید در قبال خود و دیگران مسئولیت پذیر باشیم و قطعاً قید و بندهایی را به همراه خواهد داشت.

هرچند که می‌دانستم او از قید و بند خوشحال نخواهد شد ولی زمانی که لیست افرادی که در انجمن حضور داشتند را نگاه کرد، به من گفت: این کار قطعاً نیاز به یک رهبر بزرگ دارد و آنچه شما می‌خواهید انجام دهید همانند نوشتن دوباره کتاب تاریخ تمدن ویل دورانت است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۴۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان