دانلود و خرید کتاب کپتن... پورت تو پورت سیدحسام مزارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کپتن... پورت تو پورت اثر سیدحسام مزارعی

کتاب کپتن... پورت تو پورت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کپتن... پورت تو پورت

کتاب کپتن... پورت تو پورت نوشته سید حسام مزارعی است. کتاب کپتن... پورت تو پورت مجموعه خاطرات نویسنده از زمان کار و فعالیتش در بخش مخابرات دریایی ایران است. 

درباره کتاب کپتن... پورت تو پورت

مرکز ارتباطات دریایی مشتمل بر مرکز کنترل ترافیک و جستجو و نجات دریایی، به دلیل عملیاتی بودن، خاستگاه اتفاقات زیادی در طی سال‌های طولانی است. به همین دلیل، هیچ روز آن به مانند کار روتین سابق نیست و هر لحظه ممکن است با موردی روبرو شوی که بعد از سال ها کار در این مجموعه ، برای اول بار با آن روبرو می‌شوی. نویسنده سال ۸۳ وارد این کار شده است و خاطرات روزانه‌اش را یادداشت کرده است و آن را منتشر کرده است.

مجموعه پیش رو مشتمل بر سه فصل است که در فصل ابتدایی تلاش بر آن است که پیشینه‌ای از مرکز ارتباطات دریایی بوشهر و مراکز کنترل ترافیک بنادر تابعه ارائه شود. فصل دوم کتاب مجموعه نقل قول‌های بامزه کاری و خاطراتی است که نویسنده طی سال‌ها فعالیت در بخش ارتباطات دریایی و همنشینی با همکاران عملیاتی‌اش اعم از راهنمایان، فرماندهان شناورهای خدماتی، ملوانان اسکله وتعدادی نیز دیگر بخش‌های مختلف اداری، گردآوری کرده است. بخش سوم این کتاب نیز برگزیده خاطرات جستجو و نجات دریایی است که طی سال‌های کاری با آن روبه‌رو بوده است.

خواندن کتاب کپتن... پورت تو پورت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خاطره و مخابرات دریایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کپتن... پورت تو پورت

کنسول میز کاری شان مملو از گوشی است، از تلفن‌های رومیزی گرفته تا VHF و HF و موبایل که لحظه‌ای صدای زنگشان قطع نمی‌شود. هم‌زمان به لاتین و فارسی و گاها به زبان عربی تکلم می‌نمایند. مشتریانشان با گویش‌ها و لهجه‌های متفاوتی صحبت می‌کنند و در اکثر موارد، با پارازیت و خش و خش بیسیم، به سختی می‌توان با آنان صحبت کرد. بعد از وقت اداری تا شروع کاری روز بعد، باید توانایی اتخاذ تصمیمات خارق‌العاده و سخت را داشته باشند، بدون اینکه کوچکترین عایدی از این بار مسئولیت سنگین نصیبشان بشود. همه کارکنان،

تمامی روسا و مدیران با اتمام وقت اداری، فارغ از هرگونه دلهره و استرس به اوقات فراغت می پردازند ولی آنان بایستی شش دانگ حواس و تجربه و دانش خود را با جوهره اعتماد بنفس برای پیشبرد امور هزینه نمایند و ریسک‌های مترتب بر امور را با آبرو و اعتبار اداری خود عجین نمایند. نکته بسیار مهمی که از دید همه مسئولین ذیربط پنهان مانده و بدان توجه نمی‌شود این است که هر تماس و تصمیم و دستوری که برای انجام امور از آنها صادر می‌شود، در دفتری که برای مقامات و مراجع قضایی قابل استناد است، ثبت می‌گردد و انکار ناپذیر است، در حالیکه در دیگر قسمت‌ها و ادارات چنین فرصتی برای کارشناسان و کارکنان اگر مرتکب اشتباه عمدی و یا سهوی شوند، وجود دارد. اینها را برشمردم که به همه مدیران ذی‌ربط یادآور شوم، افسران مراکز ترافیک دریایی و کارشناسان مراکز اصلی و فرعی جستجو و نجات دریایی در بنادر استان چه مسئولیت و وظایف خطیری را انجام می‌دهند و چه خطرات اداری و قضایی و حقوقی، به‌خصوص در زمان عملیات‌های نامتعارف، آنها را تهدید می‌نماید. پس، آنها را دریابید، ارزش کارشان را ارج بنهید، هوایشان را داشته باشید تا اعتماد به نفس کاری و شخصیت اداری شان ارتقا یابد و توکل‌شان بر انجام بهینه امورات محوله با پشتوانه حقوقی مستحکم گردد.مدیران محترم فراموش نکنید که شما در شبانه روز، مدیر یک سوم وقت اداری هستید و دو سوم مابقی را آنها بر عملیات‌های دریایی و بندری مدیریت می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان