دانلود و خرید کتاب پیس پیس عطر انیشتین صدیقه عیسی‌پره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیس پیس عطر انیشتین اثر صدیقه عیسی‌پره

کتاب پیس پیس عطر انیشتین

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیس پیس عطر انیشتین

کتاب پیس پیس عطر انیشتین اثری به قلم صدیقه عیسی پره است که با زبان طنز به شرح درونیات دختری می پردازد که حاصل تلاقی عقل و احساسش را برای مخاطب بازگو می‌کند.

درباره کتاب پیس پیس عطر انیشتین

صدیقه عیسی­‌پره نویسندۀ جوان این کتاب با مهارت خاصی تعابیر لطیف و افکار ذهنی شخصیت اصلی داستان را به زیبایی پردازش و نگارش می‌کند. ذهن این دختر مثل انیشتن پر از فرمول است و حتی برای هر احساسی هم فرمول مخصوص به خودش را کشف می‌کند.

خواندن کتاب پیس پیس عطر انیشتین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به خواندن رمان‌های ایرانی معاصر علاقه دارید، مطالعه کتاب پیس پیس عطر انیشتین را به شما توصیه می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیس پیس عطر انیشتین

غروب بود و تنها صدایی که می‌آمد یک موزیک ملایم ساختهٔ «کارن همایونفر» بود، به فاصلهٔ یک چشم بر هم زدن همه چیز بهم ریخت و رویایم از هم گسیخت.

چشم که باز کردم دیگر نه دریایی بود و نه موزیکی. من بودم، تنها، وسط یک اتاق تاریک و شلوغ. روی میزی خاک گرفته فنجان قهوهٔ نیم خورده و کلی کاغذ و نوشته با فرمول‌های نامفهوم به چشم می‌خورد. نوشته‌هایی که پای همهٔ آنها امضای انیشتین بود!!

بیشتر دقت کردم، روی میز امتحانی بود که باید، تصحیح می‌شد.

پشت میز نشستم. باید، افکار ریاضیدانم را تصحیح می‌کردم. شروع کردم، از اول تا آخر مو به مو، سطر به سطر، اشتباه بود همه‌اش اشتباه بود. همهٔ مسائل را از یک فرمول رفته بود، همان فرمولی که بخاطرش نوبل گرفت:

خوشبختیم = آرزوهایم + من

من این فرمول خودخواهانه را خوب می‌شناختم، در همین فرمول بود که مرا فاکتور گرفت؛ از من جذر گرفت و در نهایت حذفم کرد. هیچوقت مرا به توان نرساند به من فرجه نداد و مرا به اینجا رساند. هر انسان یک فرمول دارد. آری، از بعضی فرمول‌ها باید، ترسید.

ای انیشتین ناقلای من، همهٔ عالم را با این فرمولت سرکار گذاشتی. حالا به تو چند بدهم؟؟ تو که مثل من ریاضی‌ات صفر است، چه تفاهمی!!

راه‌حلت اشتباه است. جواب هم همینطور، ولی دقیقاً همان چیزیست که تو می‌خواهی!!

همهٔ قوانین ریاضی را مطابق میل خودش تغییر داده، تغییر قانون جُرم است و انیشتین مجرم! کاش، یک قاضی پیدا شود که این مجرم دوست داشتنی را به دنیای من تبعید کند، تا از او خوشبخت‌ترین تبعیدی دنیا را بسازم. انیش عزیز، باور کن ضرر نمی‌کردی! آخر می‌دانی فرق نمی‌کند از فرمول من برویم یا فرمول تو نتیجه یکیست....

نظرات کاربران

شراره نورمحمدی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸

🙏🙏🙏♥️♥️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان