دانلود و خرید کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری سارا کوک ترجمه فاطمه بستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری اثر سارا کوک

کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری

نویسنده:سارا کوک
انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری

کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری اثر سارا کوک و ترجمه فاطمه بستانی است. این کتاب مدیران دورکار را برای بهتر انجام دادن وظایفشان راهنمایی می‌کند.

درباره کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری

اثر پیش رو به شما کمک می‌کند تا بهترین روش‌های اطمینان از موفقیت در دورکاری را بیاموزید. در سال‌های اخیر، فناوری موجب افزایش سریع تعداد دورکاران شده است. TUC برآورد کرده که تعداد مردم انگلستان که از خانه و به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند در طی ده سال تا سال ۲۰۱۸یک پنجم افزایش یافته و اکنون به حدود ۲.۵میلیون نفر رسیده است. با توجه به تغییر نگرش‌ها و پیشرفت‌های روزافزون در قابلیت‌های شبکه فناوری اطلاعات، انتظار می‌رود که این تعداد طی ۵ سال آینده به روند صعودی خود ادامه دهد و نیمی از نیروی کار در انگلستان تا سال ۲۰۲۵به دورکاری بپردازند . با این حال، این روش جدید کار منافع و مسائلی را برای مدیران و اعضای تیم به همراه دارد.

کتاب پیش رو با تأکید بر استفاده از فناوری، ایجاد انسجام تیمی و پرهیز از عوامل انزوا در گروه، توصیه‌های عملی را در خصوص نحوه مدیریت از راه دور در اختیار مدیران قرار می‌دهد و نیز نکات و تکنیک‌هایی را در رابطه با نحوه دورکاری، برقراری توازن بین کار و مطالبات خارج از کار و ارائه نتایج دلخواه برای اعضای تیم فراهم می‌سازد.

هر زمان که الگوهای کاری تغییر کنند و یا در شرف تغییر باشند، یک دوران گذار و مشکلات بالقوه پیش روی روش‌های کاری جدید قرار دارد برای اینکه به هنجار تبدیل شود. شما با مطالعه این کتاب شناختی از مکانیسم‌های مقابله‌ای برای مدیریت مؤثر تغییرات نیز کسب خواهید کرد.

 خواندن کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مخاطب این کتاب مدیران و اعضای تیم هستند که به دورکاری اشتغال دارند و یا به تازگی این کار را آغاز کرده‌اند. 

 درباره سارا کوک

سارا کوک مدیرعامل The Stairway Consultancy Ltd و دارای ۲۰ سال تجربه مشاوره و متخصص در زمینه رهبری و توسعه مدیریت است. پیش از این، سارا در یونیلیور به‌عنوان رئیس مرکز خدمات مشتریان برای یک موسسه مشاور بازاریابی خرده‌فروشی کار می‌کرد.

سارا دارای تجربه عملی در زمینه کمک به مدیران در مدیریت از راه دور و ایجاد تیم‌های با عملکرد بالا است. وی همچنین همکاری گسترده‌ای با اعضای تیم داشته تا به آن‌ها کمک کند تا به‌گونه‌ای مؤثر به روش‌های کاری جدید گذار کنند. سارا یک نویسنده در خصوص موضوع کسب و کار است و در زمینه‌های رهبری، توسعه مدیریت، تیم سازی و مربیگری مطالب زیادی را به رشته تحریر درآورده است. او همچنین به‌طور منظم در کنفرانس‌ها و سمینارهای مربوط به این موضوعات سخنرانی می‌کند.

سارا یکی از اعضای موسسه دارای پروانه رسمی پرسنل و توسعه و یک بازاریاب خبره است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کمبریج و مدرک MBA از دانشگاه آزاد انگلستان است. سارا یکی از کاربران رسمی طیف گسترده‌ای از ابزارهای تشخیصی روان‌شناختی و تیمی است.

 بخشی از کتاب موفقیت در مدیریت و دورکاری

چه چیزهایی به لحاظ فناوری اطلاعات مورد نیاز است؟

توانایی کار در خارج از دفتر سنتی شرکت از طریق سرمایه‌گذاری در زمینه فناوری تسهیل می‌شود. فناوری این امکان را برای افراد فراهم می‌آورد تا از هر مکانی کار کنند. خب، چه چیزهایی به لحاظ فناوری اطلاعات مورد نیاز است؟ در زیر، چک‌لیستی بر اساس تجربه من و دیگران از دورکاری ارائه شده است:

دسترسی سریع و مطمئن به اینترنت

چه در جاده باشید، چه در یک مکان عمومی یا در خانه، چه از طریق وای فای و یا هات اسپات، اتصال به تلفن‌های شرکتی متصل به یک دستگاه تلفن همراه ضروری است.

شبکه خصوصی مجازی (VPN)

یک VPN معتبر امکان دسترسی از راه دور به منابع سازمان شما را فراهم می‌سازد.

دستگاه تلفن همراه

یک دستگاه تلفن همراه با عملکرد خوب این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا تماس‌ها، پیامک‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌ها را دریافت و ارسال کنید و همچنین دسترسی به وب، ویدئو کنفرانس‌ها و ابزارهای همکاری را برای شما ممکن می‌سازد.

وب و توانایی برگزاری ویدئو کنفرانس

توانایی برگزاری جلسات مجازی برای اطمینان از مشارکت اعضای یک تیم ضروری است و ارزش سرمایه‌گذاری در هدست‌های با کیفیت را نیز دارد.

ابزارهای همکاری و برنامه‌های ارتباطی

تعدادی ابزارهای همکاری و برنامه‌های ارتباطی در بازار موجود است از جمله ابزارهای مجموعه آفیس ۳۶۵ مانند پیام‌رسان فوری. برخلاف ایمیل، برنامه‌های ارتباطی کارکنان را فوراً به هم متصل می‌کنند.

ابزارهای مدیریت پروژه

بسته به ماهیت تیم، استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه مشترک که به افراد امکان می‌دهد هم‌زمان بر روی پروژه‌ها کار کنند و همچنین جلسات و وظایف را برنامه‌ریزی کنند نیز می‌تواند سودمند باشد.

مجموعه مدیریت اسناد

میزبانی فایل مرکزی و مدیریت اسناد که می‌تواند به بهبود بهره‌وری کارمندان از طریق یک رابط وب با دسترسی آسان کمک کند نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به‌عنوان مثال، گوگل داکس به چندین کاربر امکان می‌دهد تا با استفاده از هر دستگاهی و به‌طور هم‌زمان اسناد، صفحات گسترده و ارائه‌ها را از هر مکانی به اشتراک بگذارند و ویرایش کنند.

عناصر امنیت اطلاعات IT و دورکاری

تیم‌های دورکار نسبت به تیم‌های متمرکز در معرض ریسک امنیت اطلاعات بیشتری قرار دارند. وقتی دورکاری می‌کنید، بخش اعظم ارتباطات به‌صورت آنلاین برقرار می‌شود. ارتباطات آنلاین خطر حملات سایبری از جمله فیشینگ و سرقت هویت را افزایش می‌دهد. گزارش ایمنی موبایل ۲۰۱۸ iPass نشان داد که ۵۲٪ از مدیران ارشد فناوری اطلاعات در ایالات متحده مشکوک به هک شدن دورکاران در ۱۲ ماه گذشته بودند، ۶۷٪ معتقد بودند که این‌گونه حوادث در کافه‌ها اتفاق افتاده است و تقریباً نیمی از آن‌ها بر این باور بودند که دستگاه خود را به همراه بیاورید۲۳ (BYOD) باعث افزایش خطر امنیتی می‌شود.

با افزایش محبوبیت BYOD و ادامه روند کار انعطاف‌پذیر، امنیت اطلاعات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. تحلیلگران معتقدند که عدم تعهد دورکاران به بهترین روش‌های امنیت فناوری اطلاعات و عدم احتیاط و هوشیاری در مورد امنیت فناوری اطلاعات تهدید بزرگی به شمار می‌رود. به‌عنوان مثال، طبق نظرسنجی ۲۰۱۸ Apricorn، حدود ۵۰٪ از سازمان‌ها داده‌ها را بر روی دستگاه‌های ارتباطی دورکاران رمزگذاری می‌کنند. در عین حال، در یک نظرسنجی از دورکاران در انگلستان و آلمان در سال ۲۰۱۴ توسط Imation، ۳۰٪ از آن‌ها اذعان داشتند که از اطلاعات خود با رمز عبور محافظت نکرده‌اند.

سازمان‌ها باید اطمینان حاصل کنند که سیاست‌های درستی را در جهت به حداقل رساندن خطر رخنه در اطلاعات اتخاذ کرده‌اند. این سیاست شامل اقداماتی برای محافظت از داده‌ها، کدها یا سایر اطلاعات محرمانه و اطمینان از یکپارچگی آن‌ها است. استفاده از ابزارهای کنترل دسترسی قوی مانند حفاظت از رمز عبور، دسترسی محدود، ویرایش حقوق و لینک‌های موقت می‌تواند به کنترل دسترسی به اطلاعات غیرمجاز کمک کند. به همین ترتیب، صریح بودن در مورد اینکه کجا می‌توان به اطلاعات حساس دسترسی داشت و کجا نمی‌توان و ارائه صفحات حفظ حریم خصوصی در صورت لزوم می‌تواند سودمند باشد. مهم‌تر از همه، سیاست امنیت فناوری اطلاعات باید به‌خوبی ابلاغ و نظارت شود.

ابزار نظارت بر دورکاران

برخی از مشاغل تصمیم می‌گیرند از ابزارهای نظارتی فناوری اطلاعات برای کنترل اینکه چگونه کارمندان روز خود را سپری می‌کنند استفاده کنند. به‌طور معمول، اعضای تیم وظایف و فعالیت‌های خود را در فواصل منظم در طول روز ثبت می‌کنند تا مدیران بتواند عملکرد آن‌ها را کنترل کند. به نظر من، این کار نوعی دیکتاتوری و جاسوسی است و عنصر اعتماد را از بین می‌برد. با این حال، مدیرانی که با آن‌ها صحبت کرده‌ام از گزارشات سیستمی استفاده کرده‌اند که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود و یک ابزار مفید برای سنجش عملکرد است. این ابزار مشکلات عملکردی را برجسته می‌کند تا بتوان به‌سرعت به آن‌ها رسیدگی کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵۰۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان