دانلود و خرید کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ کاترین نیومن ترجمه مهرزاد زمردیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ اثر کاترین نیومن

کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟

معرفی کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟

کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ یا ۶۵ راهکار خفن برای بچه آدم بودن نوشته کاترین نیومن و ترجمه مهرزاد زمردیان است. کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟

این اثر کتابی در حوزه موفقیت و خودیاری و یادگیری مهارت‌های زندگی و ارتباطات اجتماعی برای کودکان و نوجوانان است. بچه‌ها در این کتاب می‌آموزند که چگونه مستقل باشند، درکارهای خانه به دیگران کمک کنند، چطور با دیگران ارتباط درست و سازنده برقرار کنند، چگونه در جمع رفتار کنند، مثلا چگونه سپاسگزاری یا معذرت خواهی کنند، و...

آنها در کنار این آموزش‌ها، مهارت‌هایی را هم در این کتاب می‌آموزند مثل طرز استفاده از ابزراها، تا کردن لباس‌ها، آشپزی ساده، دوخت و دوز و صله کردن، و خیلی مهارت‌های دیگر که در زندگی به دردشان خواهد خورد. 

بخشی از کتاب هم با زبان ساده به موضوع صرفه‌جویی و موضوعات مالی و اقتصادی پرداخته است. 

به طور کلی چگونه شخص شخیصی باشیم؟ کتابی جامع و خوب برای بچه‌هایی است که کم‌کم وارد اجتماع می‌شوند. لحن شوخ و صمیمی کتاب آنها را مشتاق‌تر خواهد کرد تا مهارت‌های زیادی را که نویسنده به آنها پرداخته است، به خوبی یاد بگیرند و برای ورود به دنیای بزرگسالی و مسئولیت‌های آن آماده شوند.

خواندن کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نوجوانان مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟

اگر کسـی در خانه‌ی شما بیمار است، می‌توانید برایش خوراکی‌های آرامشبخش ببرید. مثلا یک کاسـه سـوپ، چند نان برشـته و نیمرو یا یک فنجان دمنوش زنجبیل. یا وقتی فرد بیمار مشـغول تماشـای تلویزیـون، حل کـردن جدول یا تماشـا کردن عکس‌ها و کارت پسـتال‌های سفرهایش است، می‌توانید پیشش بنشینید و همراهی‌اش کنید.

اگـر یکی از دوسـتانتان مریض اسـت، می‌توانیـد به دیدنش برویـد و برایـش گل یـا کتاب و مجله هدیه ببریـد، یا برایش کارت پستال بفرستید.

شـاید یکی از همکلاسی‌هایتان چند روزی مریض بشـود. فـوری دسـت به کار شـوید و از همـه‌ی همکلاسی‌هایتان  بخواهیـد برایـش کارت درسـت کنند و رویش یادداشـتی بنویسند. بعد همه‌ی کارت‌ها را داخل پاکتی بزرگ بگذارید و برای او بفرستید. 

اگر بیماری دوسـتتان واگیردار اسـت، وقتی از پیشـش برمی‌گردید، دست‌هایتان را بشویید.

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم» اثری نوشته «کاترین نیومن» است که نخستین بار در سال 2020 به چاپ رسید. این کتاب با ارائه دستورالعمل هایی گام به گام به توصیف مهارت های زندگی می پردازد. «نیومن» توضیح می دهد که

- بیشتر
Arista
۱۴۰۰/۰۶/۱۳

that was cool

Aida.pournia
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

این کتاب رو کامل توصیه میکنم خانوادها برای بچه‌هاشون بخرن جون کتاب واقعا مفیدی هست. از سن من که گذشته ولی خوندش جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان