دانلود و خرید کتاب کلنی سوسک های داچ لند مهدی اسمعیل‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلنی سوسک های داچ لند اثر مهدی اسمعیل‌زاده

کتاب کلنی سوسک های داچ لند

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلنی سوسک های داچ لند

کلنی سوسک های داچ لند داستانی برای کودکان نوشته مهدی اسمعیل‌زاده است که با ویراستاری شهلا شهنازی  منتشر شده ست.

درباره کتاب کلنی سوسک های داچ لند

 مهدی اسمعیل‌زاده در این کتاب داستانی بامزه درباره بچه سوسکی به اسم ۱۰۰،۲ تعریف می‌کند که دوست دارد درباره گذشته و نیاکانش بداند. این سوسک از نوع سوسک‌های داچ‌لند است که صورت کلنی زندگی می‌کنند. سوسک کوچک داستان شروع به تحقیق و پرس و جو از سوسک‌های پیر و بابامیلی‌های کلنی می‌کند تا بلاخره قصه خودش و سرزمین اجدادی و منشأش را بفهمد. نویسنده در این کتاب با زبانی داستانی اطلاعاتی درباره سوسک‌ها و محل زندگی و پراکندگی و منشأ آنها به کودکان می‌دهد و همچنین با ماجراجویی‌های سوسک قهرمان داستان به کودکان می‌آموزد که به دنبال رویاهای خود بروند و برای این کار تلاش کنند.

 خواندن کتاب کلنی سوسک های داچ لند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 گروه سنی ج مخاطبان این کتاب‌اند.

بلاخره ، بعد از مدتی بابا میلی به خواب همیشگی فرو رفت و در آن روز تمامی همسایه‌های درخت قدیمی طبق سنت رایج در کُلنی برای به خاک سپردن اون آمدن و در آن روز به صدی و اسی، به خاطر اینکه رهبران جدید کُلنی شده بودند ادای احترام کردند و با غرور گفتند:

«شما برای ما رهبران خوب و همسایگان خوبی خواهید بود به این دلیل که به حرف و

نصیحته‌ای بابا میلی و بزرگان همسایه‌ی درخت قدیمی احترام می‌گذاشتید و می‌گذارید و درباره آنها فکر

می‌کنید».

اسی و صدی، دست‌های همدیگر رو فشار دادند و با غرور به یکدیگر گفتند، کارهای زیادی داریم و خیلی‌ها منتظر ما هستند. خُب حالا بیایید درمورد قوانین جدید کُلنی بیشتر بدونیم. قوانین جدید کُلنی بسیار زیبا هستند، مثلا ؛ یکی از این قوانین این هست که کسی حق نداره مانع بیرون رفتن دیگری از کُلنی بشه، شاید ماجراجویی هر فردی باعث ارتقا زندگی افراد دیگر شود. یا مثلا  مأموران جستوجو باید قراردادهایی با زنبورها داشته باشند تا کُلنی‌های داخل خانه انسان‌ها رو پیدا کنند و آنها را به بیرون هدایت کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. و یا اینکه تمامی بچه‌ها، باید به کلاس تاریخ بابامیلی‌ها، برند تا از گذشته خودشون بیشتر اطلاعات کسب کنند و باسواد بشوند و استفاده از تجربیات  بابامیلی‌ها زندگی آنها رو بهتر و موفق‌تر کند و از همه مهم‌تر، اینکه هیچکس به رؤیاهای کسی حق نداره بخنده، چون هر رؤیایی میتونه روزنه‌ای برای تحوّل در زندگی باشه حتی برای یک سوسک کوچیک.

بله، این قصه زندگی واقعی آقا اسی ما بود. سوسک کوچیکی که رفت دنبال رؤیاها و اهدافش تا دنیای کوچیک خودش رو بزرگتر کنه و به همنوع خودش کمک کنه. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان