دانلود و خرید کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر اول) حامد تقدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر اول) اثر حامد تقدیری

کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر اول)

معرفی کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر اول)

مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است نوشته حامد تقدیری است. این کتاب انواع اردوهای تربیتی ماجرامحور را بررسی می‌کند و به مربیان و معلمان کمک می‌کند تا از اردو در جهت آموزش استفاده کنند.

درباره مجموعه کتاب اردو، ماجرای من است

تربیت یکی از مهم‌ترین وظایف انسان است.این تربیت گاهی نسبت به فرزند است و گاهی نسبت به دیگر افراد جامعه گاهی نقش ما پدر و مادری است، گاهی برادر و خواهری و گاهی به عنوان دوست یا مربی وارد این عرصه می‌شویم. مباحث بسیاری در تربیت اثر گذار است و ما برای اثر گذاری بیشتر می‌بایست از قالب‌های جذاب اثرگذار و ماندگار بهره ببریم. اردو یکی از این قالب‌های ماندگار و اثرگذار است. ما نیز در فعالیت های تربیتی خود جهت رشد و اعتلای آینده سازان جامعه توجه ویژه‌ای به این قالب کردیم و پس از مطالعه بسیار بر روی انواع اردوهای تربیتی در داخل و خارج از کشور و تجربه نمودن بسیاری از آنها به این نتیجه رسیدیم که تاکنون از این قالب ماندگار و موثر به خوبی استفاده نکرده‌ایم و به عنوان برنامه‌ای درکنار صدها برنامه تربیتی به آن نگاه می‌کنیم و نه یک برنامه مهم و تاثیر گذار تربیتی.

درحالیکه اردو به تنهایی می‌تواند راهبردی جدی و موثر جهت فعالیت‌های گسترده تربیتی باشد.این امر مهم گروهی از مربیان و طلاب توانمند را به قالبی نو از اردو رساند که نام آن را اردو های ماجرا محور گذاشتند. این کتاب تلاش می‌کند تعریفی نسبت به اردو و آثار آن در تربیت ارائه کند و در ادامه بعضی از انواع اردوهای ماجرا محور را به صورت اجمال تبیین نماید. این تبیین موجب می‌شود نگاهی جدید نسبت اردو در ذهن مربیان و فعالان عرصه تربیت شکل گیرد و از این برنامه بیش از قبل در مسیر تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی بهره گیرند.

خواندن کتاب اردو، ماجرای من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مربیان و معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اردو، ماجرای من است (دفتر اول)

نسان به خاطر استعدادهایش و ترکیب و چینش آن‌ها، می‌تواند بر محیط پیرامون و غرائزش حاکم شود. او می‌تواند بر خودش نظارت داشته باشد، خودش را نقد بزند و در نهایت، کنترل نماید. نهایت شکوفایی استعدادهای انسان آن‌جایی است که در بند هیچ اسارتی نباشد و بر تمامی عوامل مؤثر بر وجودش حاکم باشد؛ در هیچ بندی نباشد مگر بند حاکمیتی که خودش انتخاب می‌کند؛ یعنی حتی اگر به غرایز تن میدهد، خودش انتخاب کند و با اراده و اختیار خودش باشد. این هدف نهایی تربیت انسان است که برخاسته از امکانات و توانایی‌های موجود در اوست . عدم شناخت و درک نیاز واقعی نوجوانان و جوانان و باور نداشتن به توانایی‌های درونی آنان، نبود برنامه‌های منسجم و اثربخش در راه تعالی ،کمال و تربیت نوجوانان و جوانان از یکسو و مشکلات موجود در جوامع امروزی و هجمه‌های فرهنگی و وجود قالب‌ها و ابزارهای ضد فرهنگی گوناگون از سویی دیگر، امروزه نوجوانان و جوانان ما را بیشتر به مخاطره می‌اندازند.

یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های تربیتی، اردو است. از آنجا که اردو در محیط آزاد طبیعت برگزار می‌شود باعث می‌گردد مخاطب بدون هیچگونه رسمیتی حضور پیدا کند؛ و در این حضور پیامهای اخلاقی و رفتاری متعدد و متنوعی که در یک برنامه اردویی نهفته است به صورت کاملا غیرمستقیم و در قالب ارتباطی دوستانه به مخاطب انتقال پیدا می‌کند و مخاطب خودش از آن صحنه‌ها به واسطه اینکه خوش‌آیند است الگو می‌گیرد. اردو جایگاه و اعتبار ویژه‌ای در ایجاد زمینه مناسب برای رشد و تربیت کودکان ونوجوانان و جوانان و پرورش و فعال نمودن تفکرها ، خلاقیت‌ها و برداشت‌های ایشان دارد . اردو محفل انس و صفا و ارتباط باطن و ظاهر است ، پیوند دهنده علقه‌های گوناگون است . در اردو فرد فرا می‌گیرد چگونه در جمع زندگی کند، گذشته را با حالش مطابقت و ارزیابی نماید. فارغ از هیاهوی معمول پیرامون خویش تاملی دوباره در افکار و روش‌های خویش داشته باشد .

نظرات کاربران

سیستماتیک
۱۴۰۲/۱۲/۰۲

پی دی اف ش رو داشتم . خواستم پرینت بگیرم اومدم اینجا خریدم. راضی باش.🙂

کرم کتاب
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

کمتر از یک هفته کتاب رو تموم کردم بسیار عالی با صفحه آرایی زیبا و متن روان. انتشارات عالی

MozMozGhandi
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

برای تحقیق مدرسه میخواستم تا حدودی بهم کمک کرد

کاربر 8534798
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

چرا کتاب صوتی نیست؟

رقیه رستمی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بسیار عالی 👏

کاربر 8101050
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

کتاب خوبیه

کاربر 8040210
۱۴۰۲/۱۱/۲۴

عالی

کاربر 8108040
۱۴۰۲/۱۲/۰۳

این دیگه چ برنامه مسخره ایه.من برای دانلود خریدمش الان می بینم قابل دانلود کردن نیست فقط میشه تو اپلیکیشن مطالعه ش کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان