دانلود و خرید کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی منصور شریعتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی اثر منصور شریعتی

کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی

معرفی کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی

کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی نوشته منصور شریعتی و فرزانه ضوئی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته زیست‌شناسی این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

درباره کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی

کتاب حاضر در راستای به‌روز و عملی‌ترکردن دروس عملی آزمایشگاه‌های فیزیولوژی گیاهی دورۀ کارشناسی مطابق با سرفصل‌های دروس مصوب ستاد انقلاب فرهنگی تدوین شده است؛ به‌طوری‌که دانشجویان رشته‌های مرتبط و کارشناسان دروس عملی آزمایشگاه‌های فیزیولوژی گیاهی بتوانند از آن به‌عنوان کتاب دروس عملی آزمایشگاه‌های فیزیولوژی گیاهی استفاده کنند.

در راستای فهم بهتر دروس نظری فیزیولوژی گیاهی و همچنین درک بهتر مفهوم آزمایش‌ها، مقدمه مناسب برای تمام آزمایش‌ها تهیه شده است، تمام آزمایش‌ها از نظر عملی بارها تکرار و تصحیح شده‌اند، تصاویری استفاده شده‌اند که بیشتر آنها را نگارندگان از آزمایش‌ها تهیه کرده‌اند و روش تهیه محلول‌های لازم برای تمام آزمایش‌ها در بخش ضمیمۀ کتاب آورده شده است. 

 خواندن کتاب آموزش آزمایشگاهی فیزیولوژی گیاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر برای آزمایشگاه‌های فیزیولوژی گیاهی ۱ (آزمایشگاه جذب و تغذیه) و آزمایشگاه‌های فیزیولوژی گیاهی ۲ (آزمایشگاه تنفس و فتوسنتز) دانشجویان تمام گرایش‌های زیست‌شناسی دورۀ کارشناسی ازجمله گیاهی، جانوری، میکروبیولوژی، ژنتیک و سلولی مولکولی که نیاز به گذراندن آزمایشگاه‌های فیزیولوژی گیاهی دارند، تنظیم شده است.


نظرات کاربران

Allabout_shin
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

ممنون از اینکه کتاب رو توی طاقچه ی بینهایت قرار داده بودین ، امتحان آزمایشگاه داشتم و ازش استفاده کردم کتاب خوبی بود و آزمایش هارو توضیح داده بودن ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان