دانلود و خرید کتاب آموزش جسورانه ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آموزش جسورانه

کتاب آموزش جسورانه نوشته وستون کیسچنیک با ترجمه دکتر بهزاد شوقی، پروانه راستگو و ناهید محمدی منتشر شده است.

 درباره کتاب آموزش جسورانه

در این کتاب می‌آموزید که چگونه ترکیب خرد اموزش قدیمی و فناوری‌های جدید با عث یادگیری ترکیبی موثرتری خواهد شد.

آموزش جسورانه صرفاً در ارتباط با تکرار روشی و دانستن چهارچوبی نیست بلکه‌یک طرز فکر است.

مربیان آموزش جسورانه به یادگیری و رشد نسبت به عادت و گرایش اولویت می‌دهند. داشتن ابزارهای مهم بدون آموزش مهم درست مثل خریدن اتومبیل هیبریدی برند جدیدی است که هرگز مخزن گازش پر نمی‌شود. باتری فقط می‌تواند اتومبیل را ببرد. آموزش‌دهندگان جسور ابزارهای دیجیتال را صرفاً برای مشارکت تلفیق نمی‌کنند. آن‌ها آموزش را به عنوان یکی از ابزارهای راهکارهای برجسته مؤثر و کارآمدتر از هر راهکار دیگری ترکیب می‌کنند. مشارکت باید نتیجه فرعی آموزش بزرگ باشد. مشارکت هدف اصلی نیست، هدف اصلی یادگیری است. این واقعیت ما است. ما با آزمون‌های ظاهراً بی‌پایانی که سال به سال از دانش‌آموزان می‌گیریم پاسخگوی این واقعیت هستیم بنابراین نمی‌توانیم انجام کارهایی را پیشنهاد دهیم که ظاهراً مؤثر هستند. باید کارهایی مؤثر کرد.

آموزش جسورانه به معنای شفافیت در ارتباط با نقاط قوتتان است. این نقاط قوت را دو چندان کنید و با پشتکار برای پر کردن خلأها کار کنید. 

هدف این کتاب آسان و مفرح کردن یادگیری شما است. فصل اوّل در ارتباط با وضعیت امروز یادگیری ترکیبی است. یادگیری ترکیبی کجا بوده است و کجا باید برود. 

فصل دوّم عمیقاً به چهارچوب آموزش جسورانه برای یادگیری ترکیبی راهبردی می‌پردازد. چهارچوب بسیار ساده‌ای برای شکل‌دهی مجدد و جهت‌دهی تفکرتان زمانی که از شیوه‌های آموزشی ترکیبی استفاده می‌کنید.

تمامی فصل‌های بعدی به راهکار آموزشی بسیار مؤثر لایه‌بندی شده با کاربرد هدفمند تکنولوژی برای مؤثرتر کردن راهکارهای مذکور و برتر و کارآمدتر کردن شما در جهت‌دهی یادگیری معنادار می‌پردازند.

در نهایت برای ارجاع سریع پیوست‌هایی هستند که شامل منابع مذکور در فصل‌ها و چند منبعی که به شما در استاد آموزش جسورانه شدن در یادگیری ترکیبی کمک می‌کنند، هستند 

خواندن کتاب آموزش جسورانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مربیان و معلمان و دست‌اندرکاران امور آموزشی و کسانی که دوست دارند روش‌های یادگیری متفاوت و جسورانه را تجربه کنند مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب آموزش جسورانه

پشت آپارتمان دانشگاهم چیزهایی مرا احاطه کرده بودند که می‌توانستند تداعی شیوه ریاست جمهوری تدی رزولت باشند: یک درخت مصنوعی- عالی برای صحبت کردن در ارتباط با تلاش‌هایش برای محافظه‌کاری- به خاطر آوردم. برادر کوچک دوستم این گاوچران را روی مجسمه سوار بر اسبی داشت، این سوارکاران خشن را نشان می‌داد. چاره را یافتم و پارکینگ را برای پیدا کردن "چماق "( چیزی ساخته شده از کنده‌ی درخت) گشتم تا در ارتباط با سیاست چماق صحبت کنم؛ و درنهایت، سه ملحفه گرفتم چون در حرکت زیرکانه دیگری (که می‌دانم خیلی زیرکانه بود) تصمیم گرفتم تمام اثاثیه‌ی صحنه را برای نمایش بزرگی بپوشانم. این ترسناک به نظر می‌رسید.

ما معلّمان می‌دانیم همگی درسی را تقریباً در عرض ۵ تا ۱۰ دقیقه داده‌ایم. در تمام ۵ ثانیه می‌دانستم اولین تجربه‌ی تدریسم فاجعه بود.

زود سر کلاس رفته بودم. مسلماً باید قبل از آمدن دانش‌آموزان تمام اثاثیه‌ی صحنه را خوب با ملحفه‌ها می‌پوشاندم. این بچه‌ها- اگر می‌شد آن‌ها را این‌طور صدا کنم که آن زمان فقط دو تا سه سال از من کوچکتر بودند- روی صندلی‌هایشان نشستند و من روی صندلی خودم جلوی کلاس نشستم. زمان می‌گذشت. با یک حرکت نمایشی، ملحفه رو از روی درخت مصنوعی برداشتم و گفتم، "محافظه‌کاری!" و با این حرکت، سراغ بازی شهر تانکی رفتیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان