دانلود و خرید کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اثر رابرت کیوساکی

کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

معرفی کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نوشته رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی است که با ترجمه  ابوالفضل طاهریان ریزی منتشر شده است. این کتاب درس‌های طلایی از اساتید املاک و مستغلات است.

درباره کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

همیشه گفته شده است که اگر رشد نکنید، می‌میرید. به همین دلیل بسیار مهم است که در بازی زندگی به یک دانش‌آموز مادام‌العمر تبدیل شوید. این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند در زندگی موفق‌ باشید و یک سرمایه‌گذاری امن داشته باشید. 

کیم و رابرت کیوساکی در این کتاب با ارائهٔ راهنمایی‌ها و نکات کلیدی به شما کمک می‌کنند با فراغ خاطر بیشتری وارد معامله املاک و مستغلات شوید و آیندهٔ روشنی را برای سرمایه‌گذاری‌های خود رقم بزنید. اگر می‌خواهید بدانید چرا سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات علاقهٔ زیادی دارند؟ چرا بهترین ملک‌ها را باید در نزدیکی محل زندگی‌مان جستجو کنیم؟ چگونه از پول دیگران در املاک و مستغلات استفاده کنیم؟ آیا برای ورود به دنیای املاک و مستغلات اصول معینی وجود دارد؟ سود بی‌نهایت در سرمایه‌گذاری املاک چیست؟ در سال جدید، دنیای املاک چه سرنوشتی در پیش رو دارد؟ چرا بعضی از مردم در عرصهٔ سرمایه‌گذاری املاک موفق نیستند؟ این کتاب شما را مرحله به مرحله برای رسیدن به هدف راهنمایی می‌کند. 

خواندن کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در ملک سرمایه‌گذاری کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

رابرت کیوساکی به تدریج در حوزه‌های گسترده و متنوعی سرمایه‌گذاری کرده و توانست به یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق تبدیل شود.

کیوساکی در طول فعالیت مالی و تجاری خود، تجاربی را کسب کرد و از آنها برای ایجاد ساختار آموزش مهارت‌های کسب و کار خود استفاده کرد. محور آموزش‌های مالی رابرت کیوساکی، پیرامون مفهومی به نام «آموزش مالی» است. در این مفهوم افراد آموزش می‌بینند تا در حوزه‌های گوناگونی مانند کسب و کارها، بورس اوراق بهادار و ... سرمایه‌گذاری کنند به طوری که بتوانند در بلند مدت از وابستگی به کار کردن و دریافت دستمزد رها شوند. بر اساس آموزش‌های کیوساکی، تحصیلات دانشگاهی زیاد برای به دست آوردن شغل بهتر با دستمزدهای بیشتر راه موفقیت نیست. بلکه افراد باید به روش‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمدهای جانبی و تجارت شخصی بیندیشند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

کیوساکی اکنون شرکت مشاوره اقتصادی و آموزش مهارت‌های کسب و کار به نام «پدر پولدار» دارد که برگرفته از نام مهمترین کتابش، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است.

بخشی از کتاب شگردهای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

 صحبت از اعداد است، اجازه ندهید آنها شما را فریب دهند

من فکر می‌کنم ما خانم‌ها از دوران دبستان شستشوی مغزی شده‌ایم تا باور کنیم که از نظر محاسبه اعداد خوب نیستیم؛ اما اگر قصد دارید از نظر اقتصادی متناسب باشید و به آرزوهای مالی خود برسید، پس باید با اعداد بسیار راحت باشید. ترس از آنها را متوقف کنید - اگر می‌توانید جمع کنید، کم کنید، ضرب کنید و تقسیم کنید (تلفن همراه شما ماشین‌حساب دارد، درست است؟)، پس اعداد می‌توانند بهترین دوست جدید شما در این سفر باشند. به محض اینکه طرز فکر منفی خود را در مورد اعداد، ریاضیات، امور مالی و پول از بین ببرید، سریعاً به قدرت آنها پی خواهید برد.

یک عدد به خودی خود معنی ندارد. من هرگز یک عدد را در تجزیه و تحلیل املاک سرمایه‌گذاری به عنوان یک عدد نمی‌بینم. در عوض، من به اعداد به عنوان سرنخ نگاه می‌کنم. اعداد برای گیج کردن شما نیستند. آنها وجود دارند تا به شما سرنخ‌هایی برای حل "رمز و راز " سرمایه‌گذاری بدهند. این اعداد سرنخی برای راهنمایی شما در کشف حقیقت هستند. سرمایه‌گذاری چیست؟ واقعاً چگونه عمل می‌کند؟ چگونه می‌توان انتظار داشت که در آینده اجرا شود؟

به عنوان مثال، عدد ۱۰ به خودی خود معنی ندارد؛ اما اگر این تعداد نشان‌دهنده تعداد واحدهای خالی در یک ساختمان آپارتمان ۲۰ واحدی است که قصد خرید آن را دارید، اکنون این معنی قابل‌توجهی است (نرخ خالی ۵۰٪). با خواندن سه صورت اصلی مالی (صورت سود، ترازنامه و صورت جریان میزان نقد) راحت باشید و در استفاده از این اعداد برای بازگو کردن یک داستان و حل رمز و راز قرار دارید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان