دانلود و خرید کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان جواد راهدارپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان اثر جواد راهدارپور

کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان

معرفی کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان

کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان نوشته جواد راهدارپور و دیگران است. این کتاب به بحث مدیریت صحیح در محیط‌های کسب و کار می‌پردازد.

درباره کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان

این کتاب شامل دو بخش است در بخش اول به بررسی متغیرهای عدالت سازمانی و بهره وری کارکنان پرداخته می‌شود و همچنین پیشینه‌های مرتبط در این زمینه آورده می‌شود، سپس در بخش دوم یک موردکاوی کاربردی با موضوع ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره‌وری کارکنان آورده شده است. همچنین در قسمت پایانی کتاب در بخش ضمایم پرسشنامه متغیرهای عدالت سازمانی و بهره‌وری کارکنان آورده شده است. ا

آنچه بیش از هر چیز در سال‌های اخیر در کشورهای پیشرفته مورد توجه بوده، سرمایه انسانی و توسعه آن است و امروزه دیگر نیروی انسانی به عنوان یک عامل کمی در تولید و توسعه مطرح نیست بلکه توجه به کیفیت و کارایی نیروی کار و افزایش بهره‌وری مورد توجه است، زیرا آثار و نتایج سودمند آن، بسیار زیاد است. نیروی انسانی مهمترین عامل تولید در شرکت‌های تولیدی تلقی می‌شود. به طوری که تحقق اهداف شرکت یا سازمان با میزان و چگونگی فعالیت او مرتبط است. وظایف و مسئولیت‌های نیروی انسانی را می‌توان در سطح مدیریت و کارکنان (عملیات) دسته‌بندی کرد که اهمیت و اثرگذاری اجرای وظایف و مسئولیت‌ها در سطح مدیریت به مراتب از سطح کارکنان بیشتر است. ذکر نکات فوق، انکار یا تکذیب تاثیر فعالیت کارکنان برعملکرد شرکت نیست بلکه بررسی میزان تاثیر آنها بر عملکرد مدنظر بوده است. تجربه تاریخی بسیاری از شرکت‌های موفق و ناموفق نشان می‌دهد که موفقیت و شکست بسیاری از آنها به نحوه عملکرد نیروی انسانی بستگی دارد. جملگی گواهی براهمیت جایگاه نیروی انسانی در مجموعه عوامل موثر بر فعالیت‌ها است.از مهم‌ترین مشکلات اقتصادی اکثر کشورهای جهان سوم از جمله ایران، مساله پایین بودن سطح بهره‌وری عوامل تولید خصوصاً نیروی انسانی است. عدم توجه به سرمایه‌گذاری جهت توسعه انسانی در کشورهای جهان سوم پیامدهای ناگواری برای آنها خواهد داشت. امروزه به اعتقاد همه صاحب نظران و متخصصان، آموزش و فراگیری علوم در زمینه‌های تخصصی به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر اجتماعی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در امر توسعه کلان و افزایش بهره‌وری برخوردار است.

عواملی که می توان در جهت رسیدن به اهداف نهایی بهر‌ه‌وری از آن استفاده نمود، عبارتند از: انگیزش، مشارکت افراد در تصمیم گیری، تامین و امنیت شغلی، آموزش، ایجاد محیط مطلوب کار، پی بردن نیازها، گماردن افراد شایسته و آگاه در راس امور. نظریه‌پردازان علوم شناختی، رفتار را تابعی از باورها، انتظارات و ارزش‌ها و سایر ادراکات ذهنی انسان می‌دانند. به بیان دیگر رفتار ناشی از،انتخاب آگاهانه و منطقی انسان است. بنابراین، از جمله وظایف اصلی مدیریت، حفظ و توسعه رفتارهای عادلانه در مدیران و احساس عدالت در کارکنان است. 

این کتاب سعی دارد به مدیران و صاحبان کسب و کار کمک کند تا بتوانند درست تصمیم بگیرند و به بهترین شکل محیط کاری خود را مدیریت کنند.

خواندن کتاب ارتباط میان عدالت سازمانی با بهره وری کارکنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران و دانشجویان مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان