دانلود و خرید کتاب قوانین ازدواج الن فاین ترجمه مژگان جهانگیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین ازدواج اثر مژگان جهانگیر

کتاب قوانین ازدواج

انتشارات:نشر قطره
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قوانین ازدواج

الن فاین( -1958) و شری اشنایدر، روانشناس و مشاور خانواده امریکایی هستند. نویسندگان با تکیه بر تجربه طولانی مشاوره، چهل و یک قانون کاربردی را برای ازدواج و پیشبرد زندگی زناشویی موفق پیشنهاد می‌دهند. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: «من دلم می‌خواد الان بچه‌دار بشم ولی همسرم می‌گه چند سال دیگه صبر کنیم.» «خودشو دوست دارم ولی خانواده‌شو نه!» «از این‌که درآمدم بیشتر از همسرمه ناراحتم. فکر می‌کنم خودشم ناراحته.» کتاب حاضر، شما را در زمینه‌ حل مشکلاتی که چند نمونه از آن‌ها ذکر شد، یاری خواهد کرد. احتمالاً بسیاری از خانم‌ها می‌توانند شوهر مناسبی پیدا کنند، اما فقط درصدی از آن‌ها قادرند رابطه‌ موفق خود را در درازمدت حفظ کنند. در این کتاب می‌آموزیم که چگونه همسرمان را درک و خوشحال کنیم، از وی حمایت کرده و به او بال و پر پرواز بدهیم تا بتواند به موفقیت دست یابد. لازم به ذکر است که در بیشتر موارد خانم‌ها برای بهبود رابطه‌ زناشویی تلاش می‌کنند حتی ممکن است همسر شما از این‌که چنین کتابی مطالعه می‌کنید یا مشکلات زندگی را با مادر یا دوست‌تان در میان می‌گذارید، ناراحت شود. وی معتقد است باید شخصا و یا با همفکری او قادر به حل مشکلات باشید. مردها منطق خاص خود را دارند. از این‌رو توصیه نمی‌کنیم این‌گونه مطالب را با او بخوانید.» برخی از قوانین آمده در این کتاب عبارت است از: قانون ششم: خود را دو عضو یک تیم فرض کنید. قانون هفتم: وقتی همسرتان به منزل برمی‌گردد، پانزده دقیقه به او فرصت بدهید. قانون هجدهم: هرگز همسرتان را با شوهران دیگر مقایسه نکنید. قانون بیست و ششم: توصیه‌های او را شنیده و تصدیق کنید.

نظرات کاربران

saeid
۱۳۹۵/۰۹/۲۴

چیه این

M.Sadegh
۱۳۹۵/۰۴/۰۲

چرت ترین کتاب

Shohreh
۱۳۹۷/۰۹/۰۲

واقعا ترجمه افتضاحی هست، چطور مترجم به خودش اجازه داده انقد متن اصلی رو مخدوش کنه؟!!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
شما یک مبلّغ دوره‌گرد نیستید. چنان‌چه به هر شکلی به دنبال تکامل خود هستید، فراموش نکنید که قرار نیست هر کسی را که می‌بینید تغییر دهید. (هیچ‌کس از آدم متعصب خوشش نمی‌آید، چون با موعظه‌های دایمی و تکراری، دیگران را خسته می‌کند. ) زندگی خود را به خوبی پیش ببرید و سعی نکنید دیگران را عوض کنید. شعار «زندگی کن و بگذار دیگران هم زندگی کنند» را فراموش نکنید.
احسان رضاپور
حداکثر تلاش‌تان را بکنید، اما بدانید که قادر به جلب رضایت همه نیستید. درس بزرگی که بعدها هم به‌دردتان می‌خورد این است: «حداکثر تلاشت را بکن و آسوده باش! »
احسان رضاپور
«شادمانی نه به معنی داشتن خواسته‌ها، بلکه به‌معنی خواستن داشته‌هاست. »
emadsanati

حجم

۱۲۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱۲۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان