دانلود و خرید کتاب خواستن آیت قدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواستن اثر آیت قدیری

کتاب خواستن

معرفی کتاب خواستن

کتاب خواستن نوشته آیت قدیری است. این کتاب به شما یاد می‌دهد خواستن مهم‌ترین نیروی محرکه شما برای توانستن است. با این کتاب می‌توانید زندگی‌تان را تغییر دهید.

درباره کتاب خواستن

شما هرگز آدم موفقی نمی‌بینید که با تضاد و مشکلات روبه‌رو نشده باشد. نه در زندگی، نه در کتاب‌هایی که می‌خوانید. همه‌ افراد موفق مشکلاتی را تجربه کرده‌اند اما فرق این افراد با افراد ناموفق این است که یاد گرفته‌اند که چگونه با مشکلات و شکست‌ها کنار بیایند.

آن‌ها می‌دانند چطور مشکلات را بپذیرند و از آن‌ها درس بگیرند. به همین دلیل شکست برای آن‌ها یک نکته منفی نیست بلکه درسی برای یادگیری است. آن‌ها مشکلات و تضادها را بهای رشد و یادگیری می‌دانند. هر شخصی در رسیدن به موفقیت با فراز و نشیب‌ها و چالش‌های بسیاری روبه‌رو می‌شود که اگر راه درست مواجه‌شدن و پشت سر گذاشتن آن‌ها را بداند این چالش‌ها نمی‌توانند مانعی برای رسیدن به موفقیت او باشند و همه‌چیز در زندگی ما بستگی به نوع این رابطه دارد.

انسان دارای ابعاد مختلفی است که برای رسیدن به موفقیت باید تمام فاکتورهای خود را پیشرفت دهد. موفقیت مفهومی است که پیشبرد تمام فاکتورهای انسان (سلامتی، معنویت، ثروت، آرامش، عشق و خدمت به دیگران) را شامل می‌شود و فرد با پرورش تنها یک بعد وجودی خود نمی‌تواند به موفقیت دست یابد بلکه باید تمام زوایای وجودش را پرورش دهد تا به هدف نهایی خود در زندگی برسد.

جهان بر اساس مکانیسم شدن و موفقیت ساخته شده است، پس اگر در راه رسیدن به موفقیت دچار مشکل می‌شویم ما خودمان اشتباه نیستیم، انتخاب‌هایمان اشتباه است. قطعاً تعریف هر یک از ما از مفهوم موفقیت، با تعریف شخص دیگری متفاوت است؛ همان‌طور که انتظارات آدم‌ها از خودشان و از زندگی با یکدیگر متفاوت است؛ و هیچ‌کس جز خود فرد نمی‌داند که چقدر موفق است زیرا موفقیت یک حس درونی است هر انسانی ناخدای کشتی زندگی خود است و زمانی موفق خواهد بود که خوب فکر کند، تعیین هدف کند، خوب حرکت کند و با تغییرات سازگار شود، خوب برنامه‌ریزی و عمل کند.

هر چه فاصله ذهنمان با روح کمتر شود ما خداگونه‌تر عمل می‌کنیم، چون به منبع‌مان و روح نزدیک‌تر شده‌ایم. آن‌وقت نتیجه‌اش این خواهد بود که همواره خودبه‌خود در هر شرایطی بهترین رفتار و کنش را از خود بروز دهیم بی‌آنکه بخواهیم به خودمان سخت بگیریم. ولی اگر خودمان نباشیم یا بخواهیم مثل یک ربات دائماً مواظب حرف زدن و یا رفتارهایمان باشیم، آنگاه آرامش را از خود می‌گیریم.

در این کتاب به اصول رسیدن به موفقیت و نحوه مواجهه با مشکلات این مسیر پرداخته می‌شود.

خواندن کتاب خواستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خواستن

چند راهکار عالی وجود دارد که در هر زمینه‌ای اجازه نمی‌دهد تا حس بد بر من غالب شود.

تا ذهنم شروع به نجوا می‌کند سریع با خودم شروع به حرف زدن می‌کنم و در مورد آرزوها و چیزهایی که حس خوب را در من ایجاد می‌کند فکر می‌کنم و آن‌ها را تجسم می‌کنم. به آرزوهایی که قبلاً داشتم و اکنون به آن‌ها رسیده‌ام و لذتش را می‌برم فکر می‌کنم.

قبل از اینکه حس بدی پیدا کنم، سریع با خود می‌گویم:

«ما از خداییم و قرار است به نزد او برگردیم»

و در این لحظه حس آرامش عجیب و نشاط خاصی از اینکه قرار است از این دنیا رخت سفر بربندم و خدا را ملاقات کنم به من دست می‌دهد. 

وقتی در خیابان یا هر جا که باشم چشمم به یک صحنهٔ به‌ظاهر بد می‌افتد، اگر بتوانم سر خود را برمی‌گردانم و به یک صحنهٔ دیگر مانند یک ساختمان قشنگ یا یک ماشین زیبا یا کودکی که در حال بازیگوشی و خنده است، نگاه می‌کنم. حتی اگر صحنه زیبایی پیدا نکردم، سعی می‌کنم همان چیزی که می‌بینم را به‌گونه‌ای اغراق‌آمیز طوری برای خود تفسیر کنم که باور کنم این صحنه زیباست.

دائم به خود می‌گویم که من همیشه در بهترین زمان و بهترین مکان هستم و با بهترین آدم‌ها برخورد می‌کنم و بهترین اتفاقات برای من رقم می‌خورد.

لحظه‌ای که اتفاقی می‌افتد و ذهنم نجوا می‌کند تا حس بدی را در من ایجاد کند، خیلی سریع می‌گویم نه! من در بهترین شرایط هستم، بنابراین این اتفاق مطمئناً خوب است و به صلاح من است. باور کنید تا این‌طور با خود فکر می‌کنم همان لحظه یا کمی بعد اتفاق دیگری می‌افتد که متوجه می‌شوم واقعاً به صلاح من بوده و من به این می‌گویم «معجزه».

تمرین شکرگزاری که هر صبح و شب انجام می‌دهم.

نظرات کاربران

کاربر 4633316
۱۴۰۱/۰۷/۱۰

بسیااااااار عالی و مفید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان