دانلود و خرید کتاب معامله گر منضبط (خلاصه کتاب) مارک داگلاس ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معامله گر منضبط (خلاصه کتاب) اثر مارک داگلاس

کتاب معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)

معرفی نویسنده
عکس مارک داگلاس
مارک داگلاس

مارک داگلاس (متولد سال ۱۹۴۸) مدرس، نویسنده، سخنران آمریکایی و بنیان‌گذار عرصه‌ی روانشناسی تجارت است. داگلاس زندگی بسیاری از تاجران را با کتاب‌ها و سمینارها‌ی خود متحول کرده است، به همین دلیل افراد متعددی او را پدر علم روانشناسی در معامله‌گری می‌دانند.

معرفی کتاب معامله گر منضبط (خلاصه کتاب)

کتاب معامله گر منضبط نوشته مارک داگلاس است که با ترجمه فاطمه فراهانی منتشر شده است، کتاب معامله گر منضبط به شما یاد می‌دهد مانند یک برنده جهان را ببینید. کتاب معامله گر منضبط یکی از میکروکتاب‌های نشر سبکتو است که خلاصه‌ای جامعه از کتاب معامله گر منضبط را گردآوری کرده است.

درباره کتاب معامله گر منضبط

این میکروکتاب به روان‌شناسی بازار، معامله‌گری، شناخت خود و کسب اعتماد‌به‌نفس در بازار سهام می‌پردازد و به شما کمک می‌کند تا دیدی متفاوت نسبت به بازار سهام پیدا کنید و بدانید که برای تبدیل شدن به یک معامله‌‌گر موفق در ابتدا باید به خودشناسی بپردازید تا بتوانید در محیط بازار آگاهانه و به دور از ترس، معاملات خود را انجام دهید.

مارک داگلاس (Mark Douglas) نویسنده معروفی در زمینه روانشناسی معاملات در بازار و یک افسر بازنشسته ارشد USN است. مارک داگلاس بعد از شغل خود در نیروی دریایی به عنوان یک شکارچی باگ وارد صنعت کامپیوتر شد و توانست ۱۹ دفترچه راهنما برای کاربران بنویسد. او کتاب‌هایی با عنوان «معامله‌گر منضبط» و «تحلیل بنیادی، تکنیکال یا ذهنی» نوشته است که توانستند عنوان پُرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کنند.

خواندن کتاب معامله گر منضبط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کارشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب معامله گر منضبط

در تابستان سال ۱۹۸۲، هنگامی که نوشتن این کتاب را آغاز کردم، معامله‌های قرارداد آتی تقریبا در همه زمینه‌ها به خوبی در حال رشد بود. مبادلات و قراردادهای جدید، ارائه مشاوره و خدمات بیشتر، افزایش تنوع آثار و نشریات و از همه مهم‌تر برنامه‌های کامپیوتری جدید که دنبال کردن روند بازار را آسان‌تر می‌کرد، از نشانه‌های این رشد بود. اما این رشد تنها یک روی سکه بود. در واقع یک گروه کوچک از معامله‌گران نخبه که بیشترین سودها را به دست می‌آوردند، بیشترین ضرر را هم به معامله‌گران بازنده وارد می‌کردند.

در بازار، زمانی که یک معامله‌گر یک دلار سود می‌کند به معنای این است که یک معامله‌گر دیگر یک دلار ضرر می‌کند. در واقع سودی که معامله‌گران کوچک به صورت دائم از بازار به دست می‌آورند، به صورت مستقیم از جیب معامله‌گران دیگری می‌آید که به صورتی صادقانه به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازند. حالا همه می‌خواهند بدانند که چطور این اقلیت، بیشترین سود را با کمترین زحمت به دست می‌آورند. باید بدانید که بین این دو معامله‌گر تفاوت‌هایی وجود دارد. 

معامله‌گرانی که همیشه سود می‌کنند در همه معامله‌های خود با یک نظم ذهنی خاص وارد می‌شوند، آنها منضبط هستند، عواطف خود را به خوبی کنترل می‌کنند، به خودشان مسلط هستند و همسو با جریان بازار قدم برمی‌دارند.

این موضوع نشان دهنده این است که معامله‌گران موفق از نظر روانشناسی به خوبی روی خود کار کرده‌اند و شرایط بازار هرگونه که باشد آن‌ها می‌توانند کنترل ذهن خود را برای داشتن یک معامله موفق، حفظ کنند. افراد موفق در بازار معاملات، فنون پیروزی در معاملات را به ارث نبرده‌اند، آن‌ها همه موفقیت‌های خود را با آزمون و خطا و به صورت اکتسابی به دست آورده‌اند. معامله‌گران موفق بارها زمین خورده‌اند و ضررهای زیادی متحمل شدند تا اکنون بدانند که باید چگونه در بازار به صورت حرفه‌ای عمل کنند. معامله‌گران موفق بعد از سال‌ها کار کردن در شرایط مختلف بازار، حالا اعتمادبه‌نفس بالایی دارند. این اعتمادبه‌نفس به آن‌ها کمک می‌کند که بدون تردید قدم بردارند و در مواردی که لازم است به صورت آگاهانه ریسک کنند. از این رو آن‌ها هیچ ترسی از شرایط غیرقابل پیش‌بینی بازار ندارند.

نظرات کاربران

پیام
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

افتضاح بود ترجمه اش اصلا با کتاب اصلی زمین آسمان فرق داشت

میکائیل
۱۴۰۰/۰۶/۳۱

مطالب بسیار درست و جالبی تو این کتاب بود اما در قسمت هایی از ریتم میوفته و در مجموع من موافقم با خوندنش .

mohsen erfanmanesh
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

این چی بود خوندم هزار درجه با کتاب اصلی فرق می‌کنه ، حتی یه ورق هم نزنید

Mahdi Aminollahi
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

کتاب اصلی ۱۳ فصله این فقط ۴ فصله

Aidin Nikoo
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

بنده ترجمه مهدیان رو خوندنم و بسیلر راضی بودم و توصیه میکنم

Abbas mohammadian
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

این کتاب حس خوبی به شما میده حتی اگر معامله گر نباشید. توصیه میکنم نسخه کامل کتاب رو بخوانید . اما اگر حوصله ندارید این خلاصه کتاب هست و بی نظیره

کاربر ۶۲۶۱۲۱۹
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

معامله گری نیاز ب تلاش وتمرین زیادی دارد شاید سالها زمان ببرد ولی درنهایت اونی موفق میشه ک خیلی تلاش کند معامله گری سخت ترین شغل برای اسان ترین راه پول دراوردن است

کاربر 3621070
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

عاااالیه این کتاب ی دید مناسب برای معامله گری به ما میدهد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
اگر هدف ما از معامله کردن این است که پول بیشتری از بازار به دست بیاوریم، باید یاد بگیریم که چطور برای خودمان ارزش قائل شویم، به طوری که به این باور برسیم ما لایق چیزی که به دست می‌آوریم یا می‌خواهیم به دست بیاوریم، هستیم.
کاربر ۲۵۹۹۴۷۵
بازار هرگز سمت کسی نیست. باید بدانید که باورهای شما در مورد اشتباه کردن، ضرر، باخت و کنترل به صورت خود فرمان هستند و جدا از ضمیر خودآگاه شما عمل می‌کنند. برای درک بهتر این مطلب می‌توانید آخرین باری که فرصت داشتید تا سود خوبی از یک معامله کسب کنید اما به خاطر ترس از باخت از انجام آن معامله منصرف شدید را به یاد بیاورید.
moriiteza
اگر به صورت خودخواسته دنبال تغییر باورهای ذهنی خود نرویم، باعث می‌شود که همیشه در حالتی از عصبانیت و نگرانی به سر ببریم. بنابراین انتخاب با خودمان است که از قدرت شگفت‌انگیز افکارمان برای تغییر زندگی خود بهره ببریم یا همچنان سرگردان بمانیم.
Amin Asadi
برخی در مقابل یادگیری مهارت‌ها و دانش‌های جدید مقاومت می‌کنند. آنها باور دارند که آموخته‌های قبلی‌شان همواره به کارشان می‌آید. اما اینگونه نیست و دانش‌های قدیمی می‌توانند در مدت کوتاهی منسوخ شوند. اگر به روز نشوید و روی آموخته‌های قدیمی تکیه کنید، در نهایت دچار رنج و شکست خواهید شد.
gharib206
تنها راهی که می‌تواند به کاهش ضررهای شما کمک کند این است که با مسائلی چون حرص، ضرر و باخت در معامله مقابله کنید.
کاربر ۳۶۵۴۷۰۵
به همین دلیل معامله‌گر موفق هرگز با «همه دارایی خود» به معامله نمی‌پردازد. آن‌ها با پولی به معامله می‌پردازند که تحمل باخت آن را دارند و وقتی شکست می‌خورند دوباره بلند می‌شوند.
کاربر ۳۶۵۴۷۰۵
بنابراین سه تصمیم ساده یعنی ورود به معامله، نگهداری و تسویه، فرآیندهایی همیشگی هستند.
کاربر ۳۶۵۴۷۰۵

حجم

۶۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۶۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان