دانلود و خرید کتاب آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus قاسم دینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus اثر قاسم دینی

کتاب آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus

معرفی کتاب آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus

کتاب آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus نوشته قاسم دینی و اعظم فاطمی یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته‌های مرتبط  این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

کتاب تخصصی آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus یکی از کتاب‌های کاربردی و جامع این انتشارات برای استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

بخشی از کتاب آنالیز کیفی پراش اشعه ایکس با استفاده از نرم افزار X’Pert HighScore Plus

عموماً، آنالیزهای کیفی و کمّی دو روی یک سکه هستند، زیرا آن‌ها به ترتیب به دو پرسش «چه چیزی؟» و «چه مقداری؟» پاسخ می‌دهند. در رابطه با آزمون پراش اشعه‌ی ایکس (XRD) نیز آنالیزهای کیفی و کمّی انجام می‌گیرد که هدف از آنالیز کیفی، شناسایی ساختارهای کریستالی (فازها) تشکیل دهنده‌ی نمونه و هدف از آنالیز کمّی تعیین درصد هریک از ساختارهای کریستالی است. از آن‌جا که شناسایی فازی توسط XRD یکی از روش‌های پایه در مشخصه‌یابی مواد است، بنابراین این کتاب می‌تواند مورد استفاده‌ی محققین، دانشجویان و کارشناسان در علوم مختلف قرار گیرد. همچنین، نرم‌افزار X’Pert HighScore Plus محصول شرکت PANalytical -که یکی از سازندگان مطرح دستگاه‌های پراش‌سنج است- در دنیا بسیار شناخته شده است. 

نظرات کاربران

AmirHasan
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

ممنون از طاقچه برای تهیه این کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۸,۹۰۰
تومان