دانلود و خرید کتاب زندگی در دنیای لغزان هارولد کوشنر ترجمه بهزاد رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی در دنیای لغزان اثر هارولد کوشنر

کتاب زندگی در دنیای لغزان

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی در دنیای لغزان

کتاب زندگی در دنیای لغزان نوشته هارولد کوشنر است که با ترجمه بهزاد رحمتی منتشر شده است. کتاب زندگی در دنیای لغزان به برخورد معنوی با ترس‌های دنیای مدرن می‌پردازد.

درباره کتاب زندگی در دنیای لغزان

واقعیت این است که اگرچه ترس واهی سبب فلج شدن زندگی فرد می‌شود، اما به واسطه همین کارکرد است که فرصت طلبان با ایجاد هراس در دل مردم به کام دل می‌رسند؛ از جمله این فرصت طلبان می‌توان به فعالان اقتصادی اشاره کرد. این کتاب به شما یاد می‌دهد ترس سریع‌تر از یک بیماری ویروسی شیوع پیدا می‌کند و بسیار برای زندگی خطرناک است، از ترس‌های شایع مانند باز ماندن شیرگاز تا ترس از یک بیماری. کتاب زندگی در دنیای لغزان به شما کمک می‌کند با ترس‌هایتان مقابله کنید و آن‌ها را کنترل کنید.

کتاب زندگی در دنیای لغزان به شما یاد می‌دهد ترس‌هایتان را مدیریت کنید تا هیچ‌کس نتواند با استفاده از آن‌ها زندگی شما را مدیریت و کنترل کند. 

خواندن کتاب زندگی در دنیای لغزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی در آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب زندگی در دنیای لغزان

در این رابطه دیدگاه استاد الهیات تاریخی دانشگاه هاروارد، پروفسور مارگارت مایلز قابل تأمل است. به باور این صاحبنظر، اگرچه انسان در طول تاریخ پرفراز و نشیبش با ترسهای گوناگونی دست و پنجه نرم کرده است، ولی هیچگاه مثل امروز در جوامعی زندگی نکرده است که در آنها ترس تا این اندازه بزرگنمایی شده باشد. ترکتازی و هراسافکنی ترس در جوامع کنونی از تبدیل حوادث نادر و پراکنده به امری عادی و جعل و دستکاری کردن حقیقت ناشی میشود. این صاحبنظر براین باورست که ترس مزمن و بیمارگونه، قربانی را درگیر عوارضی میکند که از جملهی آنها میتوان به: افسردگی فراگیر، اختلال در خورد و خوراک، اعتیاد به نوشیدنیهای الکلی و وابستگی به مواد مخدر اشاره کرد. همینطور، از بازتابهای مخرب هراسزدگی، خشونت افراطی رایج در جامعه آمریکا است، لذا فرد باید شدیداً مراقب ترسهای واهی و بیاساس باشد.

براساس مقالهای که اخیراً در بخش علمی نشریه نیویورک تایمز به چاپ رسیده است، محققان براین باورند که پس از وقوع حادثه تروریستی یازدهم سپتامبر افراد زیادی دستخوش استرس و اضطراب بیمارگونه شدهاند که براساس برآورد این مقاله، تعداد قربانیان این عارضه 6درصد جمعیت ایالات متحده را تشکیل میدهد. شانس ابتلای این قربانیان (استرسزدگان) به یک نارسایی تازه قلبی، تقریباً سه برابر افرادی است که از این نگرانی و ذهنمشغولی رنج نمیبرند و چون این 6 درصد استرسزده برابر با 10 میلیون نفر از جمعیت ایالات متحده است، اگر فقط یک درصد از استرسزدگان به کام مرگ فرو روند، تعداد این قربانیان بهطور محسوس بیشتر از افرادی است که در جریان حمله تروریستی به مرکز تجارت جهانی کشته شدند.

براساس شواهد و مستنداتی از این دست، اکنون یقین داریم که نهتنها ترس و اضطراب مانع از شکوفایی تواناییهای بالقوه و نهان فرد میشود، بلکه اساساً اضطرابِ بیمارگونه و مرضی بسترساز مرگ قربانی میشود.

اکنون پرسشی که مطرح میشود این است که چگونه میتوان این سایه شوم را از سر خود دفع کرد. پروفسور مایلز براین باور است که یک راه کارآمد غلبه بر ترس مرضی و افراطی این است که فرد به این باور برسد که اگرچه وقوع اتفاقات ناگوار در دنیای کنونی گریزناپذیر است، درعینحال، تعداد اتفاقات مطلوب بهطور محسوس بیشتر از وقایع ناگوار است و به واسطه همین ویژگی است که در نهایت، دنیا تبدیل به مکانی قابلزیست میشود. بهعلاوه، فرد هنگام مواجهه با ترسهای پوشالی باید بداند که او در این موقعیت بههیچوجه تنها نیست و این ترسهای زندگیسوز، پیش از هر چیز حاصل خیالپردازی و بزرگنمایی خود اوست.

نظرات کاربران

Mahan Mehravard
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

یک کتاب بی‌فایده و بی‌مزه. من دچار ترس‌های بدیهی شده بودم، ترس‌های وسواس‌گونه بدون هیچ پایه و اساسی، برای همین مشتاقم چنین کتاب‌هایی رو همیشه تو برنامه‌م بگنجونم و به خودم یاداوری کنم چیز خاصی برای ترسیدن نیست. کتاب درباره‌ی نگرانی‌های

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۹۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان