دانلود و خرید کتاب بیا مهربانی بکاریم ایمی کروس روزنتال ترجمه غزال موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیا مهربانی بکاریم اثر ایمی کروس روزنتال

کتاب بیا مهربانی بکاریم

امتیاز:
۴.۴از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیا مهربانی بکاریم

کتاب بیا مهربانی بکاریم داستانی از ایمی کروس روزنتال با تصویرگری پیتر اچ. رینولدز و ترجمه غزال موسوی است. این داستان زیبا و لطیف، اثر مهربانی کردن در زندگی را به کودکان نشان می‌دهد.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب بیا مهربانی بکاریم

برای آموزش برخی از مفاهیم به کودکان، لازم است که از راه غیر مستقیم وارد شویم. مهربانی یکی از این مفاهیم است که داستان‌های جذاب و دلنشین بسیاری درباره‌اش وجود دارد و به کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند تا درکش کنند. این کتاب هم یکی از همان داستان‌ها است. 

ماجرا از این قرار است که یک روز دختر کوچولویی تصمیم می‌گیرد مهربانی بکارد. بعد از اینکه مهربانی را کاشت و به آن آب داد و مراقبش بود، جوانه زیبایی از آنجا درآمد. او همه را صدا کرد تا بیایند، جوانه مهربانی را ببیند و بعد تصمیم دیگری گرفت. او می‌خواست مهربانی را با همه تقسیم کند...

کتاب بیا مهربانی بکاریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

بیا مهربانی بکاریم، کتابی عالی برای تمام کودکان گروه سنی پیش از دبستان است. اگر دوست دارید با فرزندتان درباره مهربانی صحبت کنید، این داستان جذاب به شما کمک می‌کند!

درباره پیتر اچ رینولدز

پیتر اچ رینولدز، با نام کامل پیتر همیلتون رینولدز نویسنده و تصویرگر کانادایی در سال ۱۹۶۱ متولد شد. او برای تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت و در سال ۱۹۸۳ جایزه سال بهترین دانشجوی ارتباطات را از آن خود کرد. پیتر تاکنون ۶۵ کتاب نوشته، اما به گفته خودش ۱۰۰ ایده دیگر هم در سر دارد. او علاوه بر نوشتن داستان و تصویرگری آن به تهیه فیلم متحرک آموزشی نیز علاقه مند است و آن را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهد.

شاید بتوان مشهورترین اثر او را کتاب نقطه دانست. این کتاب آن چنان جایگاهی در ادبیات کودک در سراسر جهان پیدا کرده است که یک روز جهانی را هم به خود اختصاص داده است. رینولدز درباره کتاب نقطه اینطور می‌گوید: «دلم می‌خواهد ببینم این کتاب چگونه دیگران را ترغیب می‌کند تا جسارت به خرج دهند و اثری از خود به جای بگذارند. داستان نقطه کشف روح خلاقی است که در درون همه‌ی ما پنهان است.»

پیتر اچ رینولدز در جهان به دلیل خلق آثارش شناخته می‌شود. آثاری که به کودکان زیبایی شناسی، خلاقیت و ابراز وجود را آموزش می‌دهد. 

نظرات کاربران

شهرزاد بانو😇
۱۴۰۰/۰۴/۳۱

کتاب برای رده سنی خودش جذابه ، تصویر گری خوبی ره ، نمونشو گرفتم دیدم که برای سن من کودکانس ؛ولی خب اشکال نداره . جمله ای درباره مهربانی= در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل

- بیشتر
Elham jannesari
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

کتاب موضوع خیلی زیبایی داره. مهربانی ای که هر چه ببخشیم بزرگتر و بیشتر میشه. اما یک نقدی که به کتاب دارم اینه که بعضی کلمات برای کودکان ملموس نیستن و باید بیشتر توضیحشون داد. مثل کلمه ی «خوشبختی»

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

کتاب قشنگ و مفهومیه ایه برای کودکان و جملات قشنگی داره 😇

ماهی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱

به نظرم غیر واقعی مفهوم مهربانی را گفته کتاب مهربان باش انتشارات پرتقال به نظرم خیلی قشنگ تر مهربانی را گفته

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان