دانلود و خرید کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید اثر مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد

کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید

معرفی کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید

کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید کاری از مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد است.

موضوع امینت اقتصادی، در حوزه مسائل اقتصادی در سطح کلان و به‌ویژه در سطح سیاست‌گذاری،  مقوله‌ای بسیار مهم تلقی می‌شود که از جمله مهم‌ترین پیش‌نیازها برای رشد و توسعه اقتصادی به شمار می‌آید. شرایط امن اقتصادی کمک می‌کند فعالان اقتصادی در شرایط قابل پیش‌بینی و با هزینه‌های اندک، فعالیت‌های اقتصادی خود را دنبال کنند. حفظ ثبات و تأمین شرایط امن اقتصادی همواره به‌مثابه یکی از اصول اساسی در اقتصاد ملی مورد توجه بوده است. 

مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد به‌عنوان مؤسسه پیشرو در تولید ادبیات بومی در حوزه امنیت اقتصادی تلاش می‌کند برای تقویت بنیان‌های علمی، پژوهشی و نظری در حوزه امنیت اقتصادی کشور و بهبود شرایط اقتصادی، ابعاد مختلف اقتصاد ملی را مورد بررسی قرار داده و ضمن شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر امنیت اقتصادی، راهکارهای مناسبی را در این حوزه ارایه نماید.

 درباره کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید

یکی از موضوعات قابل‌توجه و جنجال برانگیز در طی سال‌های اخیر در ایران، بحث بازاریابی چندسطحی یا همان بازاریابی شبکه‌ای است. موضوعی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، ولی ساختار اصلی آن برای بسیاری ناشناخته است. 

باید توجه داشت که بازاریابی چند سطحی، اگر به طور درست قانون‌گذاری، اجرا و نظارت گردد، به طور قطع آثار مثبتی به بار خواهد داشت. از مهم‌ترین این آثار می‌توان به موضوع حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی مولّد اشاره کرد.

از طرفی با توجه به سوءاستفادۀ دسیسه‌های هرمی از این عنوان و آثار سوء آن‌ها در سطح جامعه، ضروری است که ماهیت و عملکرد این دسیسه‌ها برای عموم مردم روشن گردد. در این راستا تبیین تفاوت‌های یک شرکت بازاریابی چندسطحی سالم و یک دسیسه هرمی، امری است که بسیار مهم جلوه می‌نماید.

با توجه به توضیحات بالا، وجود کتابی که موضوع بازاریابی چندسطحی و دسیسه‌های هرمی را به طور کامل و با جزئیات و درعین‌حال با زبانی ساده و شیوا بیان کند، بسیار احساس می‌شد. این خلأ موجب شد تا مؤسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد نسبت به تهیه و تدوین کتاب حاضر اقدام نماید. البته باید توجه داشت که موضوع بازاریابی چندسطحی موضوعی تخصصی و علمی است و کسی که قصد یادگیری صحیح و کامل آن را دارد، می‌بایست در این زمینه سختی‌هایی را متحمل شود.

کتاب حاضر در دو بخش نگاشته شده است. در بخش نخست بازاریابی چندسطحی سالم و قانونی تبیین و توضیح داده شده و در بخش دوّم به دسیسه‌های هرمی به طور کامل پرداخته‌ایم.

خواندن کتاب  بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران حوزه امنیت اقتصادی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب بازاریابی چندسطحی و دسیسه های هرمی؛ یک فرصت و یک تهدید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های بازاریابی و فروش کالا تغییرات بسیاری داشته است که این تغییرات همگی در جهت افزایش فروش با استفاده از جلب نظر مصرف‌کننده از طریق به‌کارگیری تکنیک‌های سمعی و بصری در عرصۀ تبلیغات و بازاریابی کالاها بوده است. امروزه در کنار روش‌های متنوع و گوناگون فروش کالا، روش «فروش مستقیم» که در یک بستر ارتباطی شخص به شخص، رو در رو و با استفاده از تبلیغ کلامی واقع می‌شود، یکی از موفق‌ترین روش‌های فروش است. بسیاری از کارشناسان، دست‌فروشی را به‌عنوان قدیمی‌ترین شیوه فروش مستقیم بر می‌شمارند؛ اما امروزه شیوه مدرن و پیشرفته فروش مستقیم، نمایش یک به یک، گروهی و همچنین فروش اینترنتی است.

به‌طور کلی‌فروش مستقیم عبارت است از: فروش کالاها یا خدمات فارغ از داشتن مکانی ثابت جهت خرده‌فروشی، به‌صورتی که این نحوۀ فروش عموماً از طریق معرفی و تبلیغ کالا به‌صورت شخص به شخص یا برگزاری جشن‌ها و گردهمایی‌ها برای تبلیغ کالا یا خدمات صورت می‌گیرد. تعاریف ارائه‌شده دربارۀ «فروش مستقیم» در قوانین کشورهای مختلف و همچنین نهادهای بین‌المللی کم و بیش مشابه است. 

نظرات کاربران

کاربر ۴۳۴۶۸۱۸
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

این کتاب فعلا برای شبه بازار یابان نیمه شبکه ای که توی ایران آزاده کاربرد داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان