دانلود و خرید کتاب عقاب شو مرضیه قریشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عقاب شو اثر مرضیه قریشی

کتاب عقاب شو

معرفی کتاب عقاب شو

کتاب عقاب شو اثری از مرضیه قریشی است که در انتشارات مانیان منتشر شده است. این کتاب که در زمینه موفقیت و خودیاری صحبت می‌کند به ما کمک می‌کند تا مانند یک عقاب، در اوج زندگی خود پرواز کنیم.

درباره کتاب عقاب شو

آیا تا به حال عقاب را دیده‌اید؟ عقاب، پرنده‌ای با شکوه و قدرتمند است که هنگام گشودن بال‌هایش همه را مبهوت جلال و عظمت خودش می‌کند. اما آنچه عقاب را از دیگر پرندگان متمایز می‌کند این است که عقاب همیشه در اوج پرواز می‌کند. او بالا است و از فراز ابرها و بالای آسمان پایین را نظاره می‌کند. شما چطور؟ دوست دارید مانند عقاب باشید؟ 

مرضیه قریشی در کتاب عقاب شو، به ما کمک می‌کند تا مانند عقابی باشیم که بر فراز می‌پرد. این کتاب به ما کمک می‌کند تا نگاهی به رفتارها و عادات خود بیندازیم و ببینیم کدام آن‌ها درست و کدام اشتباه است. بعد از درک این موضوع می‌توانیم برای تغییر دادنشان اقدام کنیم. و حال بعد از تغییر عادات و رفتارها، می‌توانیم شاهد تغییر در سطح زندگی خود باشیم. ما خودمان را اصلاح می‌کنیم تا کیفیت زندگی خود را بالا ببریم و همواره در اوج باشیم. 

کتاب عقاب شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب عقاب شو کتابی است برای تمام آن‌هایی که دوست دارند مانند عقابان تیز پرواز، همیشه در اوج باشند.

بخشی از کتاب عقاب شو

 دو نوع دیدگاه در بین مردم رایج است. این دو نوع دیدگاه واندیشه مشخص می کند که جزو کدام دسته از افراد جامعه هستیم. افراد موفق و رهبر یا افراد ناموفق. 

کسانی که همیشه با این دید به جهان می‌نگرند که چه کاری از دست من برمی‌آید؟ من چه کارایی می‌توانم در جامعه داشته باشم؟ از دست من که کار بر نمی‌آید. این نوع دیدگاه باعث می‌شود که ان‌ها هرگز برای پیشرفت سطح اندیشه و شخصیت خود قدمی بر ندارند، همچنین قدمی برای پیشرفت خانواده و جامعه و جهان نیز برنمی‌دارند و هرگز هم کامیاب نمی‌شوند. اما دیدگاه دوم انسان‌هایی هستند که می‌دانند سطح عملکرد آنها و پیشرفت روزافزون شان به خانواده آنها، جامعه، کشور، قاره‌ها و همه جهان هستی تاثیر می‌گذارد و می‌دانند که دنیا و جهان هستی بر پایه مشارکت و تعاون می‌چرخد و درد و رنج هر فرد در گوشه‌ای از جهان، درد و رنج کل بشریت است و می‌دانند که ما انسان‌ها نه تنها با مردمانی که در حال حاضر زندگی می‌کنند یکی هستیم بلکه با مردمانی که از روز ازل زاده شدند، زیستند و رفتند و در آینده نیز زاده خواهند شد یکی هستیم و یک تن واحد را در کل جهان هستی تشکیل می دهیم و همگی عضوی از این جهان هستیم اینان که این افکار و اندیشه‌ها رادارند انسان‌های بزرگ و موفق جامعه هستند و رهبران جامعه محسوب می‌شوند. 

هر دو گروه افراد گفته شده نسبت به معقوله عشق هم نگرش متفاوتی دارند. گروه اول تصور می‌کنند که عشق را فقط باید نثار کسانی کرد که شایستگی عشق را دارند و همه افراد را سزاوار عشق ورزیدن نمی‌دانند؛ اما گروه دوم می‌دانند که اساس وجود آدم عشق است؛ خالق ما، ما را با عشق خلق کرده است و همه ما را همانطور که هستیم عاشقانه دوست دارد و همه را به صورت یکسان سزاوار عشق می‌داند و برای او فرقی ندارد که آدمی در چه سطحی از دارایی یا علم است، سیاه است یا سفید، در کدام کشور یا قاره است، همه را در یک سطح می‌داند و عشق را نثار همه میکند ما نیز در مسیر تعالی حرکت می‌کنیم و عشق را نثار همه مردم جهان می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴۱,۶۰۰
تومان