دانلود و خرید کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی شارلوت کرافت ترجمه علی خاکبازان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی اثر علی خاکبازان

کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی

معرفی کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی

کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی داستانی از شارلوت کرافت با تصویرگری کینوکو کرافت و ترجمه علی خاکبازان است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. این داستان ماجرای پادشاهی است که عاشق سکه‌های طلاست و حاضر است برای به دست آوردن سکه طلا هرکاری انجام دهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی

شاه میداس عاشق سکه‌های طلا بود. اما در این دنیای بزرگ و پر از طلا یک چیز بود که او بیشتر دوست داشت و آن هم دختر کوچکش"اورلیا" بود. یک روز پیرمردی مهمان شاه میداس شد و او را به آرزوی همیشگی‌اش رساند؛ از آن پس او به هر چیزی که دست می‌زد تبدیل به طلا می‌شد.

اما حاصل، آن می‌شود که لطافت، زیبایی و روح زندگی از قصر، باغ و دخترش رخت برمی‌بندد. شاه پشیمان می‌شود و درصدد جبران اشتباه خود برمی‌آید.

کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب شاه میداس و انگشتان جادویی داستانی جذاب برای تمام کودکان و نوجوانان دارد و مفاهیم عمیقی را با آنان درمیان می‌گذارد. 

نظرات کاربران

محمدرضا نقوی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

این کتاب را بچه ها یکبار بخوانند و پدرهایشان هزاربار

نیکی
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

بسیار عالی 🖤

𝐇𝐀𝐒𝐓𝐈
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

عالی بود واقعا زیباست😊

یار یارمهربان
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

روایت کتاب لطیف، دلنشین و در عین سادگی جذاب است حس خوب دوران کودکی را به من منتقل کرد لحن ساده جملاتی خوشایند که در عین ظرافت، درسهای بزرگی در دل خود دارند و نوع بیان دلچسبی که دلتنگش بودم شبیه یک مدیتیشن

- بیشتر
کاربر ۲۹۴۸۴۲۴
۱۴۰۲/۰۴/۲۵

داستانی تکراری و قابل پیش‌بینی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

حجم

۱۲۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان