دانلود و خرید کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت امیر صبوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت اثر امیر صبوری

کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت

معرفی کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت

کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت نوشته امیر صبوری است. کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت به شما یاد می‌دهد از راهی آسان درآمدتان را چندین برابر کنید.

درباره کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت

پول، ثروت و موفقیت، شاید جزء معدود کلماتی باشند که به‌طور خارق‌العاده ای قدرت تحریک احساسات انسانی را دارا هستند. پول ابزار قدرتمندی برای رشد و شکوفایی زندگی خود و دیگران است. از پول می‌توان برای به واقعیت تبدیل کردن رویاها استفاده نمود.

موقعیت امروز هر فردی نتیجه تصمیمات و اقدامات گذشته او می‌باشد و هر قسمت از زندگی بازتابی از خود شماست. به جمله معروف "تو همانی که می‌اندیشی" اشاره می کنم. وضعیت مالی، روابط و سلامتی، همگی با توجه به رشد شخصی هر فرد تعیین می‌گردد. فراموش نمی‌کنیم که دستاوردهای افراد در زندگی به‌طور مشخصی بر اساس لیاقت به دست می‌آیند و نه نیاز!

موفقیت هر فرد به‌طور مستقیم، وابسته به خود فرد است و نیروهای خارجی کمترین تأثیر را دارند. برای تغییر شرایط و وضعیت باید شما خودتان را تغییر دهید. مسلم اینکه موفقیت و ثروت‌سازی راه پرفراز و نشیبی داشته و خیلی آسان نیست، و تلاش آگاهانه، بهینه و مستمر را می‌طلبد. 

این کتاب به شما کمک می‌کند به ثروت و پول برسید آن هم از راه درست. هدف از نگارش این کتاب، ارائه کاربردی‌ترین نظرات نخبگان پول‌سازی و موفقیت در قالب جملات کلیدی بوده است که از آن‌ها به‌عنوان «راز» نام می‌برند.

خواندن کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۵۰۱ راز ثروت و موفقیت

همهٔ ما باید در زندگی فوق‌العاده باشیم چراکه این زندگی ما است. زندگی کوتاه است و مرگ فرا می‌رسد. پس بهتر است کاری را انجام دهید که ارزش زندگی را داشته باشد.

* آنچه یک رهبر را از یک پیرو متمایز می‌کند، خلاقیت و نوآوری است.

* زمان شما محدود است، پس این زمان محدود را با زندگی بر اساس اعتقادات و نگرش دیگران هدر ندهید.

* خودتان باشید! دنیا به نقاط قوت منحصربه‌فرد شما نیاز دارد، اگر تلاش می‌کنید که شبیه دیگران باشید و یا به فردی تبدیل شوید که دیگران از شما انتظار دارند هرگز موفق نخواهید شد.

* اگر هدف شما خشنود کردن دیگران است، برای سقوط و شکست آماده شوید. شما هرگز نمی‌توانید همهٔ مردم را راضی و خشنود کنید. اگر به نظرات دیگران در مورد زندگی شخصی‌تان خیلی اهمیت می‌دهید به‌زودی دلسرد و ناامید خواهید شد.

* با انگیزه باشید. سخت تلاش کنید، برای یادگیری مشتاق باشید، خطر کنید و همیشه و هر زمان کاری انجام دهید که دیگران آن را غیرممکن می‌دانند.

* بزرگ‌ترین افسوس‌ها در مورد کارهایی است که هرگز انجام نداده‌اید.

* اگر از شغل کنونی خود راضی نیستید، اشکالی ندارد. به تلاش خود ادامه دهید و سعی کنید کاری را پیدا کنید که از هر لحاظ شما را راضی و خشنود می‌کند. فقط یک‌بار در این دنیا زندگی می‌کنید. سعی کنید عالی زندگی کنید.

* همه‌چیز را راجع به همه‌چیز یاد بگیرید.

کنجکاوی، هستهٔ اصلی خلاقیت است. افراد نوآفرین و خلاق همچون استیو جابز، ایلان ماسک، مارک زاکر برگ تخیل علمی قدرتمند را در خود پرورش داده‌اند.

نظرات کاربران

.
۱۴۰۰/۰۷/۰۲

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند*******آیا بود که گوشه‌ی چشمی به ما کنند؟ 🙃

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
* خودتان باشید! دنیا به نقاط قوت منحصربه‌فرد شما نیاز دارد، اگر تلاش می‌کنید که شبیه دیگران باشید و یا به فردی تبدیل شوید که دیگران از شما انتظار دارند هرگز موفق نخواهید شد.
راضیه

حجم

۲۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان