دانلود و خرید کتاب کمیک استریپ و آموزش محمد زادمهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمیک استریپ و آموزش اثر محمد زادمهر

کتاب کمیک استریپ و آموزش

معرفی کتاب کمیک استریپ و آموزش

کتاب کمیک استریپ و آموزش نوشته محمد زادمهر و سروش سوزنگر است. کتاب کمیک استریپ و آموزش را انتشارات پژوهشگر برتر برای علاقه‌مندان به خلق کمیک منتشر کرده است.

درباره کتاب کمیک استریپ و آموزش

هر زمانی که صحبت از آموزش باشد، از رسانه‌های آموزشی نیز باید سخن گفت. رسانه‌ها بخشی جدا ناپذیر در امر آموزش و یکی از موثرترین ابزارها در امر یادگیری هستند. انتخاب رسانه مناسب، کار بسیار پیچیده‌ای است. از این رو مدارس، قبل از آموزش باید اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های انواع رسانه ها کسب کنند. یکی از رسانه‌هایی که در امر آموزش کاربرد دارد، کمیک استریپ‌ها هستند.

با وجود قابلیت‌های کمیک استریپ‌ها و ادبیات و پیشینه تاریخی غنی کشورمان، استفاده از این رسانه در ایران کم فروغ بوده و تا به امروز کمتر از آن در امر آموزش و حتی سرگرمی‌ها استفاده شده است. این درحالی است که کتاب‌های کمیک به یکی از اشکال پرقدرت ارتباطی در دنیا تبدیل شده‌اند و در بسیاری از کشورها دارای محبوبیت بسیاری هستند و با فروش گسترده، سود مالی بسیاری نیز به بار آورده است.

در چند سال اخیر تعداد کتاب‌های کمیک بیشتر شده اما هنوز راه زیادی تا رسیدن به سر منزل مقصود در پیش داریم؛ از این رو در این کتاب بنا داریم در مورد کمیک استریپ‌ها و ویژگی‌های آنها صحبت کنیم. به امید اینکه ضمن توجه به پیشینه غنی کشورمان، زمینه توجه بیشتر طراحان، هنرمندان و معلمان بزرگوار به این رسانه با خلق و استفاده از آثار جدید، این صنعت گسترش یابد.

داستان مصور یا کمیک‌استریپ نقاشی یا مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌دار است که ماجرایی را روایت می‌کند. کامیک (کمیک) معمولاً توسط یک تیم دونفره طراحی می‌شود که یکی از آن¬ها داستان را می‌نویسد و دیگری تصویرگری و جوهر زنی می‌کند.

به تعبیر کلی، کمیک‌استریپ همان هنر متوالی است. همان‌طور که از نام کُمیک بر می‌آید، محتوای آن اساساً مطلب خنده‌دار است؛ اما اکنون با وجود تغییرات عمده‌ای که در نوع طراحی، موضوع، کمپزسیون، انتخاب زاویه دید و دیگر عناصر کمیک به وجود آمده است، موجب شده که این هنر روایت گری را بسیار متفاوت از گذشته انجام دهد. با این حال، هنوز نام کمیک روی آن باقی‌مانده است. طنز تنها در شاخه خاصی از این هنر به کار گرفته می‌شود.

خواندن کتاب کمیک استریپ و آموزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خلق کمیک پیشنهاد می‌کنیم. 

فصل‌های کتاب کمیک استریپ و آموزش

فصل اول: تعریف کمیک استریپ

فصل دوم: تاریخچه کمیک استریپ

فصل سوم: انواع کمیک‌ها

فصل چهارم: چند مقایسه

فصل پنجم: تولید کمیک استریپ

فصل ششم: کاربرد کمیک استریپ

ضمیمه : یک داستان کمیک


نظرات کاربران

سایه تاریک ماه
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

کتابش آموزش نداشت فقط توضیح تاریخچه و کلی گویی از کمیک بود . من از خوندنش راضی نبودم و این نظر شخصیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان