دانلود و خرید کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره) ابوالفضل توکلی بینا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره) اثر ابوالفضل توکلی بینا

کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره)

معرفی کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره)

کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره) نوشته ابوالفضل توکلی بینا است. کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره) را انتشارات ظهور دانایی برای تمام علاقه‌مندان به شناخت  تفکرات و منش امام راحل (ره) منتشر کرده است.

درباره کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره)

موضوع این کتاب، استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام(ره) است، پژوهش حاضر با طرح سؤلاتی ویژگی‌های اصلی فرآیند تغییر حکومت در تفکر امام خمینی(ره) را بیان می‌کند و همچنین با دیدگاه‌های چندلر، پورتر، جیمز، براینکویین، ایچ ایگورانسف را مطرح می‌سازد.

نویسنده در این کتاب سعی داشته با بهره‌مندی از روش تحقیق اکتشافی و تاریخی مطالعه خود را به انجام رسانیده و مخاطبین را به درک کاملی از استراتژی‌ها و مهارت‌های خارق‌العاده امام خمینی(ره) در این دگرگونی عظیم «تغییر حکومت» برساند. لذا این کتاب ابتدا با طرح مقدمه پژوهش و آنگاه در فصل اول، کلیاتی از پژوهش مطرح می‌شود و در فصل دوم، مروری بر زندگینامه امام خمینی(ره)، فصل سوم؛ روند رویدادهای قبل و بعد از انقلاب و در فصل چهارم آن پیشینه کتاب را مورد بررسی قرار داده است. در فصل پنجم، روش تحقیق با استفاده از روش کتابخانه‌ای و تحلیل محتوای صورت گرفته و نوع مطالعه آن اکتشافی- توصیفی است. در فصل ششم، که عمده مطالب را شامل می‌شود به تحلیل یافته‌ها در استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی(ره) پرداخته و همچنین به پرسش‌های کتاب پاسخ می‌دهد، قابل ذکر است که مؤلفه اساسی کتاب، خدامحوری است و مؤلفه‌های فرعی کتاب را ادای تکلیف و مردم‌داری، عدم سازش با باطل و حمایت از مستضعفین و محرمین تشکیل می‌دهد که عملکرد و بیانات حضرت امام(ره) مربوط به هر کدام به صورت الگوهای رفتاری بیان گردیده است. فصل هفتم، به بحث و نتیجه گیری پیرامون یافته‌های کتاب می‌پردازد، در پایان نیز پیشنهاداتی مطرح شده که کتاب حاضر می‌تواند به عنوان نگرش تازه در مطالعات آینده محققین و نویسندگان مورد بررسی و منشأ اثر قرار گیرد.

خواندن کتاب استراتژی تغییر حکومت در تفکر امام خمینی (ره) به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر تفکر انقلاب حکومت در اندیشه امام (ره) و آرمان‌های ایشان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۶۰۰
تومان