دانلود و خرید کتاب آشپز طوطی باش! اریکا باسیکن ترجمه فاطمه عبدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشپز طوطی باش! اثر اریکا باسیکن

کتاب آشپز طوطی باش!

معرفی کتاب آشپز طوطی باش!

کتاب آشپز طوطی باش نوشته اریکا باسیکن است که با ترجمه فاطمه عبدی‌زاده منتشر شده است و این کتاب غذاهای خیلی ساده جهت نگهداری و سلامت پرندگان خانگی به ما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب آشپز طوطی باش!

گونه‌های مختلف طوطی به برنامهٔ غذایی متفاوتی نیاز دارند و در نتیجه تأمین مواد غذایی و رژیم متعادل موردنیاز پرندهٔ خانگی شما ممکن است کار دشواری باشد. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان تهیه شده است. هدف این کتاب آگاهی‌رسانی در کمترین زمان است.

خواندن کتاب آشپز طوطی باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنم که به سلامتی پرندهٔ خود اهمیت زیادی می‌دهند.

بخشی از کتاب آشپز طوطی باش!

دستورالعمل:

یک قابلمه آب را به جوش بیاورید و گل‌کلم و بروکلی را به آب در حال جوش اضافه کنید. بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بپزد.

در قابلمه‌ای جدا دو فنجان آب را به جوش بیاورید و برنج را به آب در حال جوش اضافه کنید. تا زمانی که آب کاملاً جذب شود -حدوداً پانزده دقیقه- بگذارید بجوشد. قابلمه را از روی حرارت بردارید و بگذارید پانزده دقیقه بماند.

با روغن خرما اندکی کف تابه را چرب کنید. خرده‌نان‌ها را در آن بریزید، برنج پخته را کف تابه پهن کنید و روی آن گل‌کلم و بروکلی بریزید. بگذارید بیست دقیقه باهم بپزند. اگر برنج خیلی خشک شد به آن پوره سیب شیرین نشده اضافه کنید. بگذارید خنک شود و سپس مقداری جعفری خردشده تازه رویش بپاشید و آن را به همراه فلفل دلمه‌ای قرمز، نارنجی، سبز و فلفل چیلی خردشده سرو کنید. می‌توانید باقی‌مانده غذا را در یخ‌زن نگهداری کنید. ‌


نظرات کاربران

کوسه جان
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

کتاب خوبیه ولی برای کسانی که حداقل در خارج کشور زندگی میکنن کتاب یک سری محصولات رو معرفی می‌کنه که در ایران نیستن و اگر هم‌وجود دارن کمیابن مثل سیب زمینی شیرین انتظار داشتم کتاب دقیق تری باشه و نوع طوطی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۴۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان