بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب) | صفحه ۶۲ | طاقچه
کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب) اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب (خلاصه کتاب)

۴٫۴
(۶۰۹)
"اگر می‌خواهی بیشتر داشته باشی باید خودت به بیشتر تبدیل شوی. موفقیت چیزی نیست که دنبال آن بگردی چون هر چه به دنبال آن بروی از تو دورتر خواهد شد. تو باید تبدیل به آنچه می‌خواهی شوی."
Reza Rahmani
یکی از بهترین استراتژی‌هایی که من برای موفقیت در زندگی استفاده کردم و به شدت پیشنهاد می‌کنم، ثبت جزئیات است. قسمتی از زندگی‌تان که می‌خواهید در آن موفق شوید را انتخاب کنید. پول بیشتری می‌خواهید؟ به دنبال تناسب اندام هستید؟ رابطه بهتر با همسرتان می‌خواهید؟ تصور کنید که می‌خواهید چگونه باشد؟ اگر تغییر می‌خواهید باید بسیار آگاه‌تر تصمیم بگیرید. از شما می‌خواهم هر اقدامی‌که در جهت آن تغییر انجام می‌دهید را شناسایی و ثبت کنید. می‌خواهید بدهی‌تان را تسویه کنید یا پولدارتر شوید، هر یک ریالی که خرج می‌کنید را بنویسید. اگر رژیم گرفته‌اید هر ۱ کالری که می‌خورید را بنویسید. همیشه و تحت هر شرایطی به نوشتن پایبند باشید. می‌دانم شاید خنده‌دار باشد اما نوشتن به شما این امکان را می‌دهد تا همه تغییرات و اشتباهات را دنبال کنید و این یکی از دلایل موفقیت من است. جادوی این کار در تکرار آن و انجام آن در طولانی مدت است. اثرهای مرکب هستند که بزرگترین تغییرات زندگی شما را ایجاد میکنند.
Mahdi AmiriMatin
اثرمرکب به شما می‌گوید نتیجه گیری سریع را فراموش کنید. هیچ اتفاق بزرگی در زندگی افراد ظرف چند هفته رخ نمی‌دهد. یکبار برای همیشه این باور که موفقیت به سرعت پختن تخم‌مرغ در ماکروویو بدست می‌آید را فراوش کنید. خودتان را گول نزنید. کدام ورزشکار موفق جهان در مدت کوتاهی به موفقیت رسیده است؟ آنها هزاران ساعت تمرین طاقت‌فرسا دارند، آنها صبح خیلی زود تمرین را شروع می‌کنند و شب‌ها بسیار دیرتر از شما به رختخواب می‌روند با سختی‌ها و عذاب‌های زیادی هر روز درگیر می‌شوند تا به جایگاهی که می‌بینید می‌رسند
Mahdi AmiriMatin
همه چیزهای بزرگ در نتیجه تغییرات کوچکی است که هرگز فکر نمی‌کردید مهم باشند.
ترابی

حجم

۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۴۰٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۶۱
۶۲
صفحه بعد