دانلود کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز با صدای محمد رضاعلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

معرفی کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز اثری از دبی فورد، روان‌شناس و مربی زندگی سرشناس آمریکایی است. 

کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز یک کتاب راهنمای است که با تمرین‌هایی به شما یاد می‌دهد چطور در طول بیست و یک روز گذشته خود را پاک کنید و آینده را به جای آن بنشانید. 

 دبی فورد در این سفر قصد دارد در بازسازی عاطفی، عرفانی و روحی شما و پیوندتان با عمیق‌ترین بخش وجودتان به شما کمک کند. او در این دوره شما را یاری می‌کند تا باورهای و فرضیه‌های غلط ذهنی خود را دور بریزیدد و به یک رابطه ژرف و بی‌نظیر با عشقی لایتنهاهی دست پیدا کنید.

شنیدن کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

اکنون که خواسته‌های خود را به سطح آگاهی‌تان آورده‌اید و آرزوهای‌تان را مشخص کرده‌اید وقت آن است که توجه خود را معطوف آن عاملی کنید که مرموزانه و یا شاید نه‌چندان مرموزانه شما را از تحقق بخشیدن به تمنای وجودتان باز می‌دارد. حال اگر آماده‌اید الگوی تکراری گذشته‌ی خویش را پشت سر بگذارید. زمان آن رسیده که از هر چه شما را در بند نگه داشته است آگاه شوید. نفسی عمیق بکشید. می‌دانم ممکن است این کار کمی پیچیده به نظر برسد اما به شما اطمینان می‌دهم چندان هم سخت و پیچیده نیست. من تا به حال ده‌ها هزار نفر از سرتاسر جهان را در این فرایند هدایت کردم. به آن‌ها کمک کرده‌ام پرده از ناگفته‌های خویش بردارند، بر شرم‌های خویش غلبه کنند و احساس خشم، آزردگی و افسوس را در آغوش بگیرند. بی‌هیچ شبهه می‌دانم فقط با رها کردن گذشته است که می‌توانید درهای قلب‌تان را به روی آینده‌ای تازه، الهام‌بخش و باورنکردنی بگشایید. با اندیشیدن به اعمال گذشته‌ی خود از دیدگاه یک شاهد بی‌طرف می‌توانید وقایعی را که سبب شده‌اند احساس کنید دوست‌داشتنی نیستید و یا بی‌ارزش هستید، واقع‌بینانه تشخیص دهید. در ادامه راه وارد مرحله‌ای از تفکر می‌شوید که می‌توانید به جای آن‌که حس مالکیت داشته باشید و با رفتارهای‌تان همزادپنداری کنید از ماهیت آن‌ها آگاه باشید. آن‌گاه می‌توانید جدا از قضاوت‌ها و تعصب‌ها، با نگاهی روشن که حاصل قطع وابستگی‌های بیمارگونه و قدرت مشاهده بی‌طرفانه‌ی خویش از بیرون است، به زندگی خود، به گذشته و حال‌تان بیندیشید.

برای انجام این کار باید آغاز به کاویدن گذشته خویش کرده و به کارهایی که آرزو می‌کنید نکرده بودید و حرف‌هایی که آرزو می‌کنید نزده بودید اقرار کنید. باید به تمام انتخاب‌های کرده و نکرده‌ای که شادی و عزت‌نفس را از شما ربوده‌اند اعتراف کنید. هر رفتاری که موجب می‌شود احساس یا نظر شما نسبت به خودتان خدشه‌دار شود باید در پرتو نور آگاهی قرار گیرد. اگر این رفتارهای کهنه از سنگر خاموش ناخودآگاه شما، و از رنجش‌ها، پشیمانی‌ها و قضاوت‌های گذشته بیرون نیاورده و پاکسازی نشوند، همچنان مانع از ارتباط شما با آن منبع الهی خواهند شد که مشتاقانه منتظر بازگشت شماست. تا زمانی که خودآگاهی یعنی دومین عامل مهم تغییر را در خود بیدار نکنید به جای قدم گذاشتن زیر نور آگاهی به راه رفتن در تاریکی ادامه خواهید داد. در بخشی از نمایشنامه «شب دوازدهم۱۰» اثر ویلیام شکسپیر، دلقک می‌گوید: «تاریکی چیزی نیست جز جهالت!» هنگامی‌که نسبت به رفتارهایی که شما و شخصیت شما را شکل داده‌اند آگاه نباشید، نسبت به آن‌چه که هستید یا می‌توانید باشید در جهالت خواهید ماند. آن‌جا که جهالت است تعصب وجود دارد و آن‌جا که تعصب وجود دارد تاریکی خواهد بود و آن‌جا که تاریکی‌ست، تکرار الگوهای اشتباه گذشته!

امروز زمان آن است که یک قدم به عقب برداشته و از چشم‌اندازی بی‌طرفانه آن چه را که دوست ندارید به مشاهده بنشینید. از شما خواهم خواست به زندگی خود آن‌طور که یک فیلم سینمایی یا برنامه تلویزیونی را می‌بینید، نگاه کنید؛ با اندکی فاصله، آن‌طور که بتوانید آن‌چه را دوست دارید و آن‌چه را دوست ندارید، آن‌چه شما را ناامید می‌کند و آن‌چه انرژی شما را می‌گیرد، همه را ببینید. کاری که اکنون باید انجام دهید آن است که با بی‌طرفی هر چه تمام‌تر از رفتارهای‌تان صورت‌برداری کنید. فکر کنید قرار است فهرست موجودی اقلام به خصوص یک فروشگاه شهروند را تهیه کنید. برای انجام چنین محاسبه و بررسی بی‌طرفانه و دقیقی شما باید بتوانید حقیقت خود و رفتارهای‌تان را بدون شرمندگی یا سرزنش کردن، ببینید. به احتمال زیاد تا به حال زیاد دچار شرمندگی و سرزنش شده‌اید و فکر نمی‌کنم دیگر نیازی به آن‌ها داشته باشید کما این‌که هیچ نتیجه مثبت یا اقدام موثری نیز از این احساسات عایدتان نشده است. امروز این فرصت را دارید که بسیار صادقانه و بی‌طرفانه به رفتارهای‌تان بیندیشید. اندیشیدن بدون تعصب و صادقانه نور شناخت را به آگاهی شما ارزانی می‌دارد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۷۷۱۸۳
۱۴۰۱/۰۹/۰۵

سلام یک سوال این کتاب همون کتاب ضمیر پاکسازی هست تا فرق داره

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۷۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۳۷۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان