دانلود رایگان کتاب صوتی پرش به دنیای ناشناخته با صدای نازنین شکرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرش به دنیای ناشناخته اثر امیلی زملر

دانلود و خرید کتاب صوتی پرش به دنیای ناشناخته

معرفی کتاب صوتی پرش به دنیای ناشناخته

مقاله صوتی پرش به دنیای ناشناخته نوشته امیلی زملر است که با صدای نازنین شکرآبی منتشر شده است. پرش به دنیای ناشناخته یکی از مقالات سینمایی رادیو ری‌را پادکست اختصاصی نشر آوانامه است.

رادیو ری‌را در دو زمینه جداگانه تولید مقالات صوتی و پادکست‌های ویژه فعالیت می‌کند. مقالات صوتی رادیو ری‌را، نسخه صوتی یادداشت‌ها و مقالاتی هستند که در نشریات معتبر ایران و جهان منتشر شده‌اند و پادکست‌های ویژه رادیو ری‌را، محتوای صوتی با موضوعاتی مشخص مشابه برنامه‌های رادیویی هستند.

درباره مقاله صوتی پرش به دنیای ناشناخته

کریستوفر نولان، کارگردان شناخته شده‌ایست و معمولا فیلم‌هایش بسیار مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. معماها، پرش‌ها و برش‌های زمانی و دیگر مشخصه‌هایی که نولان در فیلم هایش به کار می‌برد، تا مدت‌ها محل بحث منتقدان و طرفداران سینما می‌شود. تنت (TeneT) آخرین ساخته‌ی نولان نیز همانند دیگر فیلم‌هایش، از جمله تلقین (Inception) و میان‌ستاره‌ای (Interstellar) بسیار مورد توجه قرار گرفت و بحث‌ها و نقدهای فراوانی را به خود اختصاص داد. به هر صورت تنت فیلمی است که شاید نیاز به چند بار دیدن و خواندن/شنیدن نقدها و نظرات منتقدان داشته باشد. در این یادداشت صوتی به بازی نولان با مفهوم زمان پرداخته شده که آن را خواهید شنید.

شنیدن مقاله پرش به دنیای ناشناخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مقاله را به تمام علاقه‌مندان به سینما پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان